Gjest stressulf Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det skulle bli hanky panky denne kvelden. Vi hadde sett på film, og klarte ikke å holde fingrene for oss selv. I senga skuffet dama ikke, hun så faktisk bedre ut naken enn med klær på. Hurra! Vi kliner, jeg begynner å fingre jenta og jeg kjenner hun er våt som ville Amazonas. MEN i det jeg skal tre på kondomen kjenner jeg ereksjonen begynner å svikte litt. Jeg blir ikke helt slapp, men jeg kjenner at den kun er "halvfeit". Vi prøver forskjellige stillinger, men det jeg blir aldri tilstrekkelig hard. Jeg har googlet, og det meste tyder på prestasjonsangst. Jeg er 20 år, trener, spiser forholdsvis sunt og har ingen problemer med å bli hard når jeg er alene. (eller under roting) Det er først når jeg skjønner at det skal bli puling at jeg blir halvslapp. Noen som har vært i samme situasjon og kan gi noen gode råd? Det hadde jeg satt SVÆRT god pris på. (Bør kanskje nevnes at det heller ikke var noe alkohol i bilde) Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Kjenner meg igjen her, ja... For meg kunne det være sånn at jeg var dødskåt helt til jeg "putta" den inn, som resulterte i at den døde helt kjipt! For meg hjalp det at jeg gjorde det med samme dama en stund, ble trygg på henne (og kanskje meg selv) på en måte. I starten var det litt av og på, noen ganger gikk det og andre ganger ikke, men etterhvert så gikk det helt fint Og _ikke_ konsentrer deg om at du må gjøre ditten og datten under akten, da fungerer det iallefall ikke Bare å kjøre på og nyte det. Vet ikke om du har prøvd det, men det hjalp også for meg om dama ga meg en BJ i starten. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Du er sansynligvis homofil, og det er rett og slett kroppen din som prøver å si ifra. Den roper på en måte "ikke stikke´n inn her" når den blir slapp og "vrir seg unna". Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 HAHA, nei til han over, du er slett ikke homofil. Men, var dette din første gang? For isåfall er det veldig vanlig at det der skjer. No worries! Et tips er kanskje å prøve å tenke på ting som gjør deg opphisset, ta deg god tid til alt og ikke bli stresset, og bare la deg "rive med" litt. Om du tenker på stressende ting og er bekymret, er det ikke rart du mister ereksjonen. Men jeg tror det vil gå bedre etterhvert uansett. 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Du er sansynligvis homofil, og det er rett og slett kroppen din som prøver å si ifra. Den roper på en måte "ikke stikke´n inn her" når den blir slapp og "vrir seg unna". Hvorfor bruke andre sine problemer som din underholdning? Voks opp.... Lenke til kommentar
Gjest stressulf Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 HAHA, nei til han over, du er slett ikke homofil. Men, var dette din første gang? For isåfall er det veldig vanlig at det der skjer. No worries! Et tips er kanskje å prøve å tenke på ting som gjør deg opphisset, ta deg god tid til alt og ikke bli stresset, og bare la deg "rive med" litt. Om du tenker på stressende ting og er bekymret, er det ikke rart du mister ereksjonen. Men jeg tror det vil gå bedre etterhvert uansett. Hehe, har pult ei før hun her, men også da hadde jeg lignende problem. Gjelder vel bare å ta seg god tid, og ikke stresse ja. Men det er lettere sagt enn gjort Lenke til kommentar
Gjest gutt23 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hmm.. Dette skjer med meg og! Grusomt plagsomt ;( Om du skulle funnet ut av det så vil jeg gjerne ha tips Hilsen gutt på 23 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 2 problemer her. 1: prestasjonsangst 2: kondom. prestasjonsangsten vil trolig passere av seg selv. bare å gi det tid og IKKE tenke for mye på det. jo mer du stresser over det jo lengre vedvarer det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Du kan jo prøve, hvis du holder den oppe med å dytte den i rompa hennes istedet for musa, kan du trygt bestille manikyrtime hos Jan Thomas. Lenke til kommentar
Alltherightmoves Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) feilfeilfeilposting Endret 30. mai 2010 av Alltherightmoves Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) 2 problemer her. 1: prestasjonsangst 2: kondom. prestasjonsangsten vil trolig passere av seg selv. bare å gi det tid og IKKE tenke for mye på det. jo mer du stresser over det jo lengre vedvarer det. Og hva er gærn't med kondom? Og ikke kom her å si at det er som å spise sjokolade med papir på, da har du ikke prøvd mange typer, å ikke bruke kondom når du skal ha sex utenfor fast forhold er uansvarlig! Og til TS, prøv å tenk på noe som hisser deg opp. Edit: My sincerest apologies Sangesland viss det ikke var meningen din å oppfordre til usikker sex Endret 31. mai 2010 av malmern Lenke til kommentar
cidd Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg tror kondomen er problemet her. Synes ikke som om du lider av noen spesiell prestasjonsangst. Bli vant til kondom, runk med dongen på, etc. Vet om flere som har hatt dette soft-in-dong-problemet. Men slapp av, det er bare forbigående OT: Bytex kommer nok en gang med sine umodne innlegg og syns at han selv og promp-bæsjhumoren sin er ustyrtelig morsom. Dette har pågått i 8 år. Skal det pågå i 8 år til? Lenke til kommentar
cidd Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 2 problemer her. 1: prestasjonsangst 2: kondom. prestasjonsangsten vil trolig passere av seg selv. bare å gi det tid og IKKE tenke for mye på det. jo mer du stresser over det jo lengre vedvarer det. Og hva er gærn't med kondom? Og ikke kom her å si at det er som å spise sjokolade med papir på, da har du ikke prøvd mange typer, å ikke bruke kondom når du skal ha sex utenfor fast forhold er uansvarlig! Tror du misforstår litt. Å surre plastikk rundt kuken *kan* i noen tilfeller for noen mennesker medføre at den krymper litt. Jeg tolket vertfall ikke svaret til Sangesland som en oppfordring til uansvarlig sex. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har aldri sett deg på 8 år, cidd, og det er sikkert like greit. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tror du misforstår litt. Å surre plastikk rundt kuken *kan* i noen tilfeller for noen mennesker medføre at den krymper litt. Jeg tolket vertfall ikke svaret til Sangesland som en oppfordring til uansvarlig sex. Ah, my apologies then Sangesland Lenke til kommentar
cidd Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har aldri sett deg på 8 år, cidd, og det er sikkert like greit. No offence! Prøver bare å be deg om å ikke latterliggjøre TS. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Da rister vi hender på det, og ses igjen om 8 år Lenke til kommentar
Gjest stressulf Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg tror kondomen er problemet her. Synes ikke som om du lider av noen spesiell prestasjonsangst. Bli vant til kondom, runk med dongen på, etc. Vet om flere som har hatt dette soft-in-dong-problemet. Men slapp av, det er bare forbigående Ja, jeg har egentlig mistanke om det jeg også. Får kjøpe meg noen kondomer og øve masse Til dere som sier jeg skal tenke på noe som tenner meg, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si til det. En naken dame som ligger i senga med "pul meg" blikk. Er vel det jeg drømmer om hver natt egentlig Lenke til kommentar
cidd Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg tror kondomen er problemet her. Synes ikke som om du lider av noen spesiell prestasjonsangst. Bli vant til kondom, runk med dongen på, etc. Vet om flere som har hatt dette soft-in-dong-problemet. Men slapp av, det er bare forbigående Ja, jeg har egentlig mistanke om det jeg også. Får kjøpe meg noen kondomer og øve masse Til dere som sier jeg skal tenke på noe som tenner meg, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si til det. En naken dame som ligger i senga med "pul meg" blikk. Er vel det jeg drømmer om hver natt egentlig Ja, regner med du var "tent nok". Det går nok bedre neste gang Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) kondom kan være et problem av flere grunner: -kondom kan være for liten. slik velger du riktig kondom -finner det turn-off og mister sexlysten -får nedsatt følsomhet når kondomen er på, noe som resulterer i at ereksjonen forsvinner. -forstyrrende. unaturlig opphold når man tar på kondom. -er kondomen som faktisk gjør at TS stresser, og derfor mister ereksjonen. TS: sliter du med tidlig utløsning? edit: http://www.lommelegen.no/322053/fordeler-og-ulemper-med-kondom Endret 31. mai 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg