glenni92 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 jeg gjorde en survey som det heter på en nettside får og få lasta ned en fil, da måtte jeg ble medlem i funmobile. det gjorde jeg så dum jeg var men jeg måtte bare ha den fila.. bare lurte på hvordan jeg avbestiller. Jeg sendte "stopp pl" til dem men da fikk jeg tilbake følgende "Takk for din bestilling! tast in ring til 2228 for å få ubegrensede ringtoner 60kr belastet" hva skal det bety :S? er det avbestillt eller er det ikke? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Send bare "STOPP", da skal alle tjenester på det nummeret du sender til, stoppes. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Prøv å send STOP også, hvis ikke kan du kontakte de gjennom her: http://no.funmobile.com/contactus.do (aner ikke om du kan sende mail på norsk, men de har i alle fall et norsk telefonnummer) Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Send bare "STOPP", da skal alle tjenester på det nummeret du sender til, stoppes. sendte Stopp og stop men fikk ikke noe svar på noen av dem? er det stopped forde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå