roy2000 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hei. Er det noen her ute som har hørt om en sang som går slik: Jeg har sett lyset og jeg vet jeg skjønner,ja nå vet jeg, jeg forstår. Hvis ho vil ha meg inni sine drømmer,blir jeg med hvor enn må går. For jeg veit det er rett, for nå har jeg sett,nå vet jeg, nå har jeg svaret.... Vis mer Refreng: Nå vet jeg at engler finns,vet jeg at engler finns, ååååh ååh ,, for nå har jeg sett det. Nå vet jeg at enlger finns,nå vet jeg at engler finns, ååh ååh åååh ååååh.. Jeg trodde aldri at det kunne hende,og jeg har tvilt om all har trodd,jeg har leita, jeg har søkt så lenge,men nå gjør det ikke no.For jeg veit det er rett, for nå har jeg sett, nå vet jeg, nå har jeg svaret. Refreng igjen: Nå vet jeg at engler finn...osv., Har søkt på lyrics-songs.com, men finner den ikke. Hun som leter etter denne trodde den var på Brød og Cirkus sitt album, noe den ikke var. EDIT: Kan være Brød og Circus, bare under artistnavnet Undertakers Circus.. Endret 28. mai 2010 av roy2000 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Finnes allerede en tråd med samme formål Prøv å spør her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg