habberst Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Heisann! Kanskje litt dumt spørsmål men er det noen som vet om det er lov til å ha med seg kamera på Melodi Grand Prix finalen i morgen? På de semifinalene så man mange folk i salen med kamera og blits. Står på billetten at det ikke er lov men det gjør det jo på alle konserter. Noen som vet? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg finner ingenting på Eurosong.tv, men det er vel bare å spørre når du kommer dit. Lenke til kommentar
LASL Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det står jo på billetten at det er forbudt (men det gjør det jo stort sett alltid), så det har vel kanskje med om du er heldig eller ikke. Vil tro det kanskje er strengere i finalen enn i semifinalene. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 En kamerat hadde med seg et lite kompaktkamera på begge semifinalene. Han holdt det bare i hånda når en av vaktene "ransaket" han, og de så ikke ut til å bry seg nevneverdig om kameraet. Tror det er flasker og andre ting som kan kastes på scenen de ser etter (jeg så de konfiskerte en flaske fra et par andre i køen). Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Sånne ting pleier å gå greit så lenge man ikke har med seg "pro-utstyr" (dvs slr-er). Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Sånne ting pleier å gå greit så lenge man ikke har med seg "pro-utstyr" (dvs slr-er). Jeg tok med meg Canon 40D@70-200 når det var norsk delfinale i Sarpsborg. Fotograferte litt også, men jeg avklarte det med noen vakter innenfor konsertområdet. Selvfølgelig kan det ikke sammenlignes med den europeiske finalen, men jeg tror det bør gå greit om man avtaler det i god tid. Til en annen gang. Endret 30. mai 2010 av stonhans Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg så mange privatpersoner med små kompaktkamera, og flere med store SLR-kamera på den europeiske finalen i går. Selv om noen satt på første rad, var det ingen vakter som grep inn og konfiskerte kameraene. Lenke til kommentar
habberst Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Det var fult mulig å ha med speilreflekskameraer. Det eneste vekterne og politiet sa i inngangen var at man ikke skulle bruke blitsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå