AudunXetrov Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hei. Nå er det min tur til å stille et noobish spørsmål! Jeg bare lurer på om det er mulig å fortsette nedlasting/seeding av torrents om du bytter Torrent-klient? Altså, å fortsette der du slapp i en nedlasting av en torrent, eller å seede en torrent du allerede har lastet ned, uten å måtte sette den opp som initial seed, om jeg avinstallerer torrent-klienten min og installerer en annen (evt. en annen versjon av den samme, som er det som er aktuelt i dette tilfellet). Lenke til kommentar
oskaremil Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Nope, alle torrent klienter har sin innebygde database/register som inneholder informasjon om hvor mye du har lastet ned av en torrent + hvor disse filene ligger lagret. Installerer du en ny torrent klient vil den ikke ha kjennskap til dette. Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Med andre ord må jeg altså laste ned på nytt om jeg ønsker å seede, om jeg bytter Torrent-klient.. Det er jo typisk, når det virker som at seed-informasjonen den versjonen av klienten jeg bruker ser ut til å ikke være helt korrekt. Noen andre som har erfart eller kjenner til slike problemer med uTorrent 1.8.4? Lenke til kommentar
oskaremil Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 skal du bare seede så tror jeg ikke du trenger å laste ned på nytt. Prøv å åpne torrenten i ny klient, da får du kanskje beskjed om å velge hvor du vil laste ned filene,- hvis du da velger samme mappe som filene allerede ligger lagret i så regner jeg med den nye torrentklienten vil finne ut at den er 100% komplett og begynne å seede. Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Hmm, ok, det er bra. Det er seeds som er det viktigste, et par ufullstendige torrents kan jeg leve med Takk for hjelpen Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvis du bare skal seede, så er det mulig å fortsette i en annen torrent-klient ja. Som oskaremil sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå