Gjest Slettet+127836 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hei godtfolk. Som emnetittelen sier skal fruen pensjonere sin nåværende telefon. I forbindelse med dette så leter jeg etter en ny til henne. Problemet er at hun har noen ganske spesifikke krav til design og størrelse. Den hun har nå er ganske liten og hun vil ikke ha en klump(kjekt med såpass vage forklaringer ja). I tillegg vil hun nok helst ha en ikke sort eller grå eller andre maskuline farger, men ikke overdrevent feminint heller. Innmat er det vel egentlig kun jeg som bekymrer meg for, lite vits å blåse masse penger på noe middelmådig eller avleggs. Siden dette bringer meg til budsjett vil jeg ikke bruke overdrevent mer enn 3000 kr. Foreløbig ser jeg på denne; http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=599802 men vet ikke helt om hun kommer til å fatte den, i tillegg ser det ut til at 10 ganger 6 cm er litt i overkant, det er jo nesten iphone størrelse. Den hun har nå er en samsung sak, SGH ett eller annet tror jeg, liten rød og utskyvbart tastatur(som blir ca 10 ganger 5 cm, men ikke tro hun går på den argumentasjonen) Hun vil forresten også ha mulighet for sånt teit telefontastatur(dvs 2 = ABC 3 = DEF osv), men det regner jeg med android kan få. Hva er forskjellen på Android 2.1 og 2.2? Edit: Herlighet, glemte jo helt ut at andre forslag også mottas med takk, men hu vil ikke ha SE, Apple, Doro, Motorola etc så.... hehehe. Endret 28. mai 2010 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Samsung Jet synes jeg er ganske stilig, og selv om den er sort er den ikke i overkant "maskulin" med den rødaktige baksiden. Kommer også i lilla. Men ut ifra det du forteller her regner jeg med at vi ikke er mye til hjelp uansett. På meg virker det som om utseende og utforming er eneste kriterie (uten pris ikke langt over 3000), og da er nok det greieste å sende henne i butikken der hun kan kikke på modellene selv. Det slo meg etter en periode som selger i Telekiosken at man ikke kan bruke utseende som et argument overfor kunder før de selv har uttrykt hva de synes. Har gått på en smell der mange nok ganger. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det er jo verdt å kanskje se på SE x10 mini. Vet det er en SE men den har fått terningkast 6 på amobil.no og den er ganske liten OG du kan få den i hvit(der det er et lime deksel inkludert). Ellers er wildfire et godt alternativ. og på denne kan du få de tastaturene du ønsker (inkludert min sms-favoritt: half-qwerty) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltelefon-uten-abonnement/E10IWHITE/sony-ericsson-xperia-x10-mini http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_xperia_x10_mini/76519 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Takk for forslag, jeg skal sette meg ned og titte på det som har blitt fremlagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå