salamishit Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hei Jeg tenkte å laste ned et nytt gratis antivirus, har hørt at AVG er bra, men også at Avira er ganske bra. Så hva synes dere er best? Har tenkt litt på Avast og Endret 28. mai 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Avast har jeg på følelsen av at bruker litt mer i standby enn de to andre. Avira har 1 negativ ting, og det er reklame 1 gang om dagen. AVG fungerer greit det og Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Avira har 1 negativ ting, og det er reklame 1 gang om dagen. Det er kun hvis du har gratis versjonen. Jeg er stor fornøyd med Avira Premium nå i 2 år snart Fordi: Den er rask på oppdage nye viruser God bruker innstilling Bruker ikke så mye av datamaskinen i standby, da den ikke gjør noe. Er en av de vanskeligste anti-virusene å lure unnna for de som lager virus programmer. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 velg heller Avira framfor AVG. AVG har ikke rotkit skanning noe som Avira har. Reklamen kan man skru av enkelt (du bryter ingen regler bare så det er sagt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå