Meh. Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Hva med å kutte et hull til vifta i panelet som kommer i veien, og deretter bøye til gitter/netting, så det er litt fint ut EDIT: Noe lignende det Bill Owen gjør her: http://www.themodbro...=2310&start=180 Endret 5. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Ikke en dom løsning, kan bli ganske bra. Tenkte en god stund på netting, men var ikke særlig billig i nærbutikkene der jeg måtte kjøpe svært mye og det vart mer kunstig med Pleksiglass. No hadde jeg ikke tatt meg tiden og sjå på internett men her kjem du å redde kvelden min! Tenkte nett å lage en skisse først i Sketchup får å sjå hvordan jeg skal lage den til. Kan godt tenke jeg lage en stilig ramme siden den må kuttes for plass til viften der jeg bruke netting for beskyttelse over viften. Kan bli ganske bra. Edit: Kan bli ganske stilig vist jeg gjør det slik Bill Owen gjør det i linken du viste til. Endret 13. juli 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ser bra ut dette Ny update snart?! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Blir ikke en ny update enda. Det har litt med svært mye arbeid og flytting til leilighet. Håper på en stor update innen 2 ukers tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå