Gå til innhold

Lower-case [Kommentartråd]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Looking good :)

Takker, vart mer arbeid en jeg forventet med å gjøre arbeidet med lakken igjen og igjen.

Resultatet vart veldig bra, litt synd med alt problemet rundt lakken men så lenge resultatet er bra har jeg ingenting å klage på :whistle:

Lenke til kommentar

Ser bra ut! :)

Takker, driv på med papir og litt andre små stash siden jeg hadde ingen maskeringsteip i huset, det er mye rart man kan bruke :innocent:

Blir kanskje ferdig i kveld ellers blir det en tidlig lørdags morgen update :thumbup:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Ser bra ut dette her, bare å finne en løsning som ikke tar lakken.

Edit: Hva er den knappen til på dette bildet.

Det er en intrusion switch som du koble til hovedkortet, dessverre støtte ikke alle hovedkort denne switchen. Den kan brukes litt forskjellig der den kan brukes til alarm eller logg.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Virke bra, men siden kortet er såpass ukjent og lite info om det, vil jeg ikke brenne vekk penger på et produkt som ikke fungere til den prisen.

Har fått litt anbefalinger om emne, der det har blitt anbefalt alt fra software raid til hardware raid. Der bruktmarkedet med produkter som Dell Perc 6/i og Adaptec 3085 virke svært bra.

Har forsatt tid til og sjå over valget der status på Flexible Ribbon PCI-E Riser Card er pendig og blir ikke sendt før om to veker.

edit:

Update kjem fort gående der hovedkort, hdd, kjølar har komme til huset!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Må nett få beklage litt her. Det har seg slik at jeg skrev ferdig update i forrige veke, men pga problemer med:

"Legg ved denne filen"

Update blitt svært forsinket. Har fått lastet opp litt av den, men mister connection til diskusjon.no slik at bilder plutselig dett ut og få error 400 bad request osv.

Det kan godt være et problem med Telenor som skulle sjekke linjen. Når alt er fikset skal update komme med alt til minste detaljen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...