Gå til innhold

Mass effect blir til film

Anbefalte innlegg

314t4j7.jpg

Ifølge Eurogamer er Legendary Pictures i gang med et filmprosjekt satt til «Mass Effect»-universet.

BioWare-sjefene Ray Muzyka og Greg Zeschuk kommer til å bli produsenter på filmen. Casey Hudson, som er produsent for spillene, får også denne rollen på filmen.

Selve manus er ikke på plass ennå, men Mark Protosevich («I Am Legend» og «Thor») er aktuell for denne jobben. Så blir det spennende å se hvor sentrale roller figurene fra spillet eventuelt får i kinoversjonen.

Legendary Pictures har tidligere stått bak «300», «The Hangover» og «Watchmen». Man vil jobbe sammen med Warner Bros. for å finansiere og distribuere «Mass Effect»-filmen.

Kilde: Norsk Torsk

Får håpe det blir som Star Trekk filmen da, den var utrolig epic, i alle fall i mine øyne :p

Endret av EyN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, har 0 forhåpninger, sånt pleier alltid å suge.

Men Mass Effect er jo nesten film allerede..

Hadde vært gøy om de lagde Heavy Rain film, men hadde vel blitt 8-9 filmer, alle helt forskjellige i slutten iallefall.

Har det ikke vært snakk om at de lager en Heavy rain film nå? Syns jeg leste det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Tomb Raider filmene var ikke dårlige.

Gode skuespillere, Manus, Effekter er det som skal til.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Med gode regissører som vet hva de holder på med kan dette bli en storartet film. Jeg gleder meg allerede. Bare se på Resident Evil og Prince of Persia. Men for å like filmene, må man jo synes om sjangeren...

Endret av aronmustang
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...