EyN Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Ifølge Eurogamer er Legendary Pictures i gang med et filmprosjekt satt til «Mass Effect»-universet. BioWare-sjefene Ray Muzyka og Greg Zeschuk kommer til å bli produsenter på filmen. Casey Hudson, som er produsent for spillene, får også denne rollen på filmen. Selve manus er ikke på plass ennå, men Mark Protosevich («I Am Legend» og «Thor») er aktuell for denne jobben. Så blir det spennende å se hvor sentrale roller figurene fra spillet eventuelt får i kinoversjonen. Legendary Pictures har tidligere stått bak «300», «The Hangover» og «Watchmen». Man vil jobbe sammen med Warner Bros. for å finansiere og distribuere «Mass Effect»-filmen. Kilde: Norsk Torsk Får håpe det blir som Star Trekk filmen da, den var utrolig epic, i alle fall i mine øyne Endret 28. mai 2010 av EyN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Mass Effect film? Da må Vin Diesel ha hovedrollen. Lenke til kommentar
EyN Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Mass Effect film? Da må Vin Diesel ha hovedrollen. Hehhe, tenkte det samme Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hmm, har 0 forhåpninger, sånt pleier alltid å suge. Men Mass Effect er jo nesten film allerede.. Hadde vært gøy om de lagde Heavy Rain film, men hadde vel blitt 8-9 filmer, alle helt forskjellige i slutten iallefall. Lenke til kommentar
EyN Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Hmm, har 0 forhåpninger, sånt pleier alltid å suge. Men Mass Effect er jo nesten film allerede.. Hadde vært gøy om de lagde Heavy Rain film, men hadde vel blitt 8-9 filmer, alle helt forskjellige i slutten iallefall. Har det ikke vært snakk om at de lager en Heavy rain film nå? Syns jeg leste det.. Lenke til kommentar
Croome Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hadde vært fett med Mass Effect film ja. Heavy Rain er jo forsåvidt en film allerede synes jeg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Mass Effect film? Da må Vin Diesel ha hovedrollen. Tja, The Expendables har jo Sylvester Stallone, Dolph Lundgren, og Jet Li på rollelisten, så for å overgå det vil vel Mass Effect ha Vin Diesel, Jean Claude Van Damme og Jackie Chan? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Halve manuset vil bestå av "I need to go" og "I have to go" Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 James Earl Jones som sovereign. Robert Downey jr som the illusive man Michael Cera som Tali Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Halve manuset vil bestå av "I need to go" og "I have to go" Sniker man seg bak Vin Diesel og roper BØ blir det vel "I already went." Lenke til kommentar
Torhin Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvis den blir til film vil jeg ha en kvinnelig Shephard. Hun er genial Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Spill til film? meh Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Spill til film? meh Samme andre veien også. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tja, det finnes unntak. Silent Hill var en meget bra film, og jeg hadde mye moro med Spider-man 2 til PS2. Har også hørt en del bra om X-Men: Origins: Wolverine-spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Tomb Raider filmene var ikke dårlige. Gode skuespillere, Manus, Effekter er det som skal til. Endret 1. juni 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Silent Hill var jo elendig, og Tomb Raider filmene var ok. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Synes Silent Hill var ok jeg, har ikke spilt spillet. Tomb Raider var helt ok, ikke superkul, men gikk ann å se den en gang. FarCry filmen var noe piss tho. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Silent Hill var jo elendig, og Tomb Raider filmene var ok. Tror du blander Silent Hill-filmen og Resident Evil-filmene. Endret 2. juni 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
aronmustang Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Med gode regissører som vet hva de holder på med kan dette bli en storartet film. Jeg gleder meg allerede. Bare se på Resident Evil og Prince of Persia. Men for å like filmene, må man jo synes om sjangeren... Endret 3. juni 2010 av aronmustang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå