Shablagoy Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ofte lurt på hvor høy den totale summen penger er, som ligger på bakken rundt om i hele verden.. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Datt 300 euro ut av baklomma på en litt eldre tøffing som jeg hele tiden endte opp å krangle å sloss med når jeg gikk førsteåret på ungdomsskolen. Jeg må ha gått på den mest brutale skolen i landet fordi alle på førsteåret fikk bank hver jævla gang vi gikk hjem fra skolen. Jeg tok de bare å var godt fornøyd med lettjente penger fra noen som fortjente å miste dem! Hver gang jeg finner penger når jeg jobber som bartender skynder jeg meg å stappe dem i tipsboksen :!: Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 150 tusenlapper får ikke plass i en lommebok. Å jo det gjør det! Lenke til kommentar
Beats Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har ikke funnet noe spesielt med penger, men funnet en pantelapp på 65 kr. Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg fant en 500-lapp på den lokale Bunnpris-butikken for noen år siden. Gikk i kassa, og sa jeg hadde funnet den, og da sa de at det var en eldre dame som nettopp hadde lett etter nettopp en 500-lapp. Så jeg fant henne, og spurte om hun lette etter noe. Og det stemte, så jeg ga den til henne. Den takknemmeligheten og 50-lappen jeg fikk i finnerlønn, var verdt mer enn den 500-lappen må jeg si 1 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Så en mann som mistet 300 kr i et senter en gang. Tok opp pengene og ga de til ham, fikk ikke noen finner lønn, men takknemligheten og ren samvittighet er verdt mye mer enn 300 kr Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ingen av dere med andre ord.... (gammelt nytt) haha den nyheten her husker jeg : ) hadde det vært meg så hadde det ikke kommi i avisa så da veit dere hva jeg ville ha gjort xD Lønte seg jo relativt bra å være ærlig da... http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.7503131 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå