trespiser Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hallo Det å finne penger på bakken er det ikke hver dag man gjør. Noen plukker opp penger de ser og noen gjør det ikke. Jeg plukker opp penger på bakken uansett om det bare er en femti-øring. En gang hadde jeg en periode hvor jeg fant penger på bakken nesten hver dag. Det var så ofte som 3-4 ganger om dagen av de 5 ukedagene jeg er ute i 4 uker på rad. Noen ganger så fant jeg penger på bakken flere ganger på en dag. Og det har vært på samme steder, altså innafor min arbeidsplass og der jeg er når jeg er ute. For meg er det ikke vanlig å tilfeldig finne penger på bakken så ofte. Noen som har en mening om hvorfor det har skjedd med meg? Også fortelle om hvordan dere finner penger på bakken som dere plukker opp elns : P Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Har funnet noen 50 lapper, også en 200 lapp en gang. Stod lenge å så rundt meg og viftet med den i tilfelle det var noe juksegreier. Endte opp med at jeg tok den selv. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg pleier å finne utenlandske penger på bakken, av en eller annen grunn. Senest i dag fant jeg 50 danske kroner på bakken, sånn helt tilfeldig. Har også funnet euro, pund, ungarske forint osv, men sjeldent norske kroner. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 hahahaha jeg har funnet en 200 lapp en gang..en annen gang fant jeg en 500 lapp..eller så fant jeg 50 kroner i mynt i buss sete en gang : P @Chris9 Kanskje du ikke er så mye i Norge? : P @SaitekQ hahaha, da var du slem : P Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 @Chris9 Kanskje du ikke er så mye i Norge? : P Jo, jeg bor her da jeg også. Men alikevel finner jeg penger. Sannsynligvis fra turister som driter dem og ikke plukker opp etter seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Enkroningene ser jeg ganske ofte ligge nede, men det er sjeldent at jeg gidder å ta de opp. Har funnet et par femtilapper, og også en 200-lapp en gang. 20-kroninger har jeg også funnet ved et par anledninger. Bor i tillegg i et tettbygd strøk, så det skal litt til for å finne penger på bakken egentlig. Angående utenlandske penger, det finner jeg ganske ofte. Skulle tro noen kastet de rundt overalt for moroskyld. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 En gang jeg sto i kø i butikken så var det en jeg ikke likte som mista en hundrelapp. Han merka det ikke selv. Men kunden foran meg plukka den opp og sa til kassadama at det var noen som hadde mista den. Jeg handler og betaler for det jeg skal ha også går jeg ut av butikken også tilbake til butikken og sier at jeg har mista hundrelappen også får jeg den : P Veit det var frekt men jeg trengte jo penger : P Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 En venn av meg fant 500 kr under billettdisken med kinoen en gang og han lata som om han mista mobilen for å plukke opp pengene Og så var det søskenbarnet mitt på bare 5 år som fant en tusenlapp ved motorveien nær byen Det meste jeg har funnet er en 10 kroning.. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 hahaha ikke for å skryte men ved en anledning så fant jeg 150 tusen kroner i en lommebok i kles skapet til en slektning av meg. Hadde ikke bare litt lyst til å ta alt og late som ingenting. DA hadde jeg problemer med å skille mellom rett og galt! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) hahaha ikke for å skryte men ved en anledning så fant jeg 150 tusen kroner i en lommebok i kles skapet til en slektning av meg. Hadde ikke bare litt lyst til å ta alt og late som ingenting. DA hadde jeg problemer med å skille mellom rett og galt! Seriøst? Stjelig er fyfy! Endret 28. mai 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Må ha vært en svær lommebok. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 150 tusenlapper får ikke plass i en lommebok. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 jeg pleide å finne penger i spill automatene jeg, men de er jo fjerna nå Pleide å finne mange 10 kroninger og sånn : D Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 150 tusenlapper får ikke plass i en lommebok. Kunne vært en sjekk? Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er ikke så ofte jeg finner penger på gata, men sist jeg var på byen fant jeg to femti-øringer og en én-krone. Det som derimot kan vise seg lønnsomt er å ta ut alle sofaputer, lete nede i stolseter både i bilen og hjemme i stua. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 eller 150 tusenlapper. hadde sikkert fått plass lett i en stor pengbok Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Finner som regel litt igjenglemt veksel i brusautomatene, som oftest enkroninger eller femmere. Er ikke så ofte jeg finner penger, men det jeg finner tar jeg om det ikke er snakk om store summer da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 jeg pleide å finne penger i spill automatene jeg, men de er jo fjerna nå Pleide å finne mange 10 kroninger og sånn : D Ja, det gjorde jeg og, det hadde jeg glemt Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Fant 500kr når jeg lekte 'blind' som liten Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Husker at det ofte var gjenglemte mynter i svømmeskapene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå