funkweb Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hei. hvordan får jeg ut min cd-stereo ut??? Den funker ikke og jeg må få den ut får å sjekke bak om alt er iorden og eller om sikringen der er gåen. Har en Pioneer Mostet 50wx4 Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Litt usikker på hvordan innfestningen er på din, men du behøver sånne spesielle armer som du stikker inn på sidene. Hvis du ikke har det verktøyet (som alltid følger med spillere), så kan du kanskje klare det med tålmodighet, spiker og banning. Med andre ord, du må løsne selve spilleren fra kassetten den sitter i Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Hm, jeg lurer på noe.. selv om dette ikke er orginalen, vil uttrekkverktøy funke for all slags spillere? Altså jeg har sjekket litt rund, men den sier "utrekkverktøy for orginalspiller" Da ble jeg usikker. !! :S Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Du må ha uttreksverktøy for din type pioneer spiller, eller skru ut konsollen som spilleren sitter i, og så ta spilleren ut bakfra... Åssen bil er det? Endret 29. mai 2010 av cossiemk1 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 merzedes (W201) E190 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå