PjoKKeN Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 OK jeg skal lage hjemmeside til spilleklanen min: www.CS-Gaming.net/r9 jeg er ganske ny på dette og jeg lurer på hvordan kan jeg gjøre sån at når jeg endrer noe på menyen så må jeg ikke endre menyen på alle sidene men bare en ??? Jeg bruker Frontpage 2000... så hadde det vært veldig fint om noen kunne gjøre noe på forsida der news står, syntes det ble litt tomt der... bare last ned index.htm hvis du vil hjelpe meg med forsida og send den til [email protected] Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hvis du har støtte for ASP kan det gjøres det, eller med include i PHP eller Frames (Nei, nei, nei, men det er en mulighet). Hvilke scriptspråk har du muligheten til å bruke...? Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Eg pleier å bruke php til å programmere websider, men vist det ikkje er ein mulighet. Så kan du legge menyen til i ein javascipt fil, <script language="JavaScript" src="filnavn.js"></script> er vel rett vist eg ikkje husker feil. Er over 3 år siden eg brukte den sist til det. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Edit: Nevermind denne posten... Syns sida er fin som den er, jeg. :wink: Lenke til kommentar
PjoKKeN Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Det støtter PHP, så hvis dere vil si åssen jeg gjør d så er det fint Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Gi alle filene .php-etternavn, lag en egen fil (f.eks. meny.php) og legg inn menyen i den. På selve sidene kan du da, istedet for menykoden, legge inn: <? include "meny.php"; ?> Dette fører til at du kun behøver å endre innholdet i meny.php for å endre menyen på alle sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå