whoi Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Vel, her er jeg igjen med flere linux spill linker Kom igjen å bli med på en Half Life underskriftskampanje! Det den gjelder er å få Half Life, og/eller Half Life 2 til linux. Den nevner også en mulig frigjøring av kildekoden til Half Life, sånn som ID Software har gjort med flere eldre spill. Det vil si gi ut selve kildekoden til spillet, men ikke gi ut spillet i seg selv. På den måten kan spillet konverteres til å kjøre på de fleste platformer, men for å spille det, må man kjøpe det. Det gjelder en veldig god sak, så vær snill og skriv under Link her! Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 ja, dette skriver jeg meg absolutt opp paa. Kom igjen alle sammen. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Gentoo GameCD med Halflife 2 hadde jo vært tingen Lenke til kommentar
power Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Gentoo GameCD med Halflife 2 hadde jo vært tingen Da vart den signert ja Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Selv om jeg ikke er så veldig glad i spill, så kan jeg jo hjelpe dem som liker det *done* Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Er det noe problem å spille HL i Linux da? Kjenner en som har 100FPS stabilt på Athlon 1200 & MatroxG400. Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Er det noe problem å spille HL i Linux da?Kjenner en som har 100FPS stabilt på Athlon 1200 & MatroxG400. Det er ikke for linux enda. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Er det noe problem å spille HL i Linux da?Kjenner en som har 100FPS stabilt på Athlon 1200 & MatroxG400. Det er ikke for linux enda. Så gjør det for linux da. Wine osv... Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Er det noe problem å spille HL i Linux da?Kjenner en som har 100FPS stabilt på Athlon 1200 & MatroxG400. Det er ikke for linux enda. Så gjør det for linux da. Wine osv... det blir fortsatt ikke for linux om jeg bruker wine. kanskje du skulle holde kjeft? Lenke til kommentar
esk Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Det er ikke noe poeng i å be folk holde kjeft når de kommer med e alternativ løsning... surfer86 - ufint Personlig synes jeg ideen her er god, og jeg støtter denne, men man må jo klare seg med det man har mulighet til så lenge Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 det er sant at selv om man kjører et program/spill i linux med wine så blir det ikke for linux, men en ting er som litt bra eller dårlig alt etter hvordan man ser det at hvis det blir flere spill osv til linux, så vil jo flere og flere hackere også prøve å hacke linux, og det vil også komme flere virus til linux også det er vel ikke akkurat bra, men linux er jo dønn stabilt så det gjør vel kanskje ikke så veldig mye, og når det er sagt så vil aldri linux bli det samme som windows, og det går ikke an å sammenligne linux med windows heller, pga at det er helt forskjellige os. er ikke tilhenger av spill selv heller, men det er jo bra hvis det kommer flere spill til linux allikevel. open source rules folkens Lenke til kommentar
tore- Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Er det noe problem å spille HL i Linux da?Kjenner en som har 100FPS stabilt på Athlon 1200 & MatroxG400. Det er ikke for linux enda. Så gjør det for linux da. Wine osv... det blir fortsatt ikke for linux om jeg bruker wine. kanskje du skulle holde kjeft? Han har faen meg LIKE stor rett å svare på denne tråden som deg. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvis en fyr kommer bort til deg og prøver å overbevise deg om at jorda er flat, ville du ikke bedt han om å ti stille? Forresten så er unmderskriftskampanjen signert både av meg og av venner... MarcelSB Lenke til kommentar
whoi Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Det er bra dere skriver under Det er jo ingen som helst garanti for at det skjer. Men hvis utviklerene ser at linux har et bra marked, så går det ann å håpe! Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Signert Men....kan man se hvor mange andre som har signert? Finner det ikke Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Signert. Trenger flere spill OS enn Windows... Ikke alltid kjekt å emulere. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Men....kan man se hvor mange andre som har signert? Finner det ikke Jeg tror han som driver sida prøver å få til en teller. Vi får vente å se. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Signert Men....kan man se hvor mange andre som har signert? Finner det ikke Hehe, står på TODO lista ;) Jeg kryssa av på alle jeg.. Hadde vært tøft om HalfLife2 kom til Linux, og da med bedre performance enn i Windows Men, for mye å håpe på, tenker jeg meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå