Gå til innhold

Anbefalte joggesko


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å kjøpe joggesko til utendørs bruk. Både asfalt og terreng.

Jeg ser etter gode joggesko til pris 800-900kr maks.

Nå er jeg ute etter deres erfaringer, ikke noen "de på den reklamen så bra ut" eller "det sto at de var bra på infoen".

 

Takk på forhånd.

 

[Vet ikke om denne er postet rett, men satser på at moderatorer retter på det om det er feil :) ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Driver aktivt med løping....

Løplabbet er ikke å anbefale. De overpriser skoene helt sykt. Er du i tvil om hvilke sko som passer din fot, ta en tur innom kondis.no

I vanlige sportsbutikker som XXL, G-sport, intersport....osv kan de egentlig veldig lite om hva som er en god løpesko for den enkelte. Du kan da alltids gå innom løplabbet, teste hvordan løpssteget ditt er, få tips om sko, prøve de også kjøpe de på nett eller i en annen butikk. Du sier den klassiske setninge: Da må jeg tenke litt... :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har noen fra Nike som er gode til terreng, men også fungerer greit på asfalt. De koster vel litt mer enn det du er villig til å betale, men du finner de sikkert billigere på nett. De har også sånn Nike+-greier sånn at du kan synce løpingen med iPoden.

 

Kan prøve å finne ut hva de heter i morgen!

 

Edit: Nokså sikker på at det er Nike Air Pegasus.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

... Løplabbet er ikke å anbefale. De overpriser skoene helt sykt. ..

Du betaler jo faktisk for god service også. En tidligere kunde av faren min, som drev butikk som solgte maling, kjørte samme greie som Løplabbet.

Resultatet var at folk gikk dit for å få tips og råd, og deretter gikk de over på Coop OBS og kjøpte det.

Synes det er litt teit at folk ikke greier å betale for service og rådgivning, for uten det kan det godt bli enda dyrere hvis du gjør et bomkjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...