Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Nettopp kjøpt leilighet, og trenger en tv. Siden jeg nå har lån opp etter øra, har jeg ikke råd til allverdens dyr tv lenger Skal kun brukes til film (siden xboxen nettopp tok kvelden). Har ikke så veldig god peil, og så et par tilbud på netshop´s superweekend idag Panasonic TX-P50X20E Samsung PS50C530 Noen som vet om dette er bra saker, evt andre alternativ ? Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Nettopp kjøpt leilighet, og trenger en tv. Siden jeg nå har lån opp etter øra, har jeg ikke råd til allverdens dyr tv lenger Skal kun brukes til film (siden xboxen nettopp tok kvelden). Har ikke så veldig god peil, og så et par tilbud på netshop´s superweekend idag Panasonic TX-P50X20E Samsung PS50C530 Noen som vet om dette er bra saker, evt andre alternativ ? Samsung TV var knall det, men virkelig lyst på Plasma da? Ville heller gått for en 40-42" LCD tv med 1920*1080p og 100Hz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Nettopp kjøpt leilighet, og trenger en tv. Siden jeg nå har lån opp etter øra, har jeg ikke råd til allverdens dyr tv lenger Skal kun brukes til film (siden xboxen nettopp tok kvelden). Har ikke så veldig god peil, og så et par tilbud på netshop´s superweekend idag Panasonic TX-P50X20E Samsung PS50C530 Noen som vet om dette er bra saker, evt andre alternativ ? Samsung TV var knall det, men virkelig lyst på Plasma da? Ville heller gått for en 40-42" LCD tv med 1920*1080p og 100Hz Faktisk så var det Panasonixs 46 tommer jeg mente og ikke 50, limte inn feil link Panasonic TX-P46S20E Må jo ikke ha plasma, men jeg skjønte det slik at plasma skjermer er bra til film ? Forresten så har jeg sett "100hz" greiene i aksjon, og synes ikke det er noe særlig på film.. Endret 28. mai 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå