Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rar følelse i venstre testikkel

Gjest testikkelmannen

Anbefalte innlegg

Gjest testikkelmannen

Hallo. Siden i går når jeg skulle legge meg, kjente jeg at jeg hadde en rar følelse, som er veldig ubehagelig - i venstre testikkel.

Det er veldig vanskelig å beskrive det, men jeg kan prøve, ettersom jeg har det enda, I snakkende sekund.

det føles ut som den er borte på en måte, eller blir dratt i, og jeg kjenner en drafølelse eller småstikk lenger opp også. (inne i meg på en måte.) denne følelsen er veldig vemmelig! Jeg har ikke gjort noe uvanlig i det siste, livet har gått 100% normalt.

hva kan dette være? det er ubehagelig som faen, unnskyld språket.

det er ikke testikkelkreft håper jeg. For den virker akkurat som den høyre, pluss den har ingen "kuler" eller noe. Men tenk om det er det? Jeg blir så nervøs. Vær så snill si det ikke er det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noen gang vært operert der nede? De har som regel oftere sjanse for å få testikkel kreft.. sukk jeg har blitt operert der nede.. men heldigvis gått bra så langt..

Anyway.. det er nok noe annet en testikkel kreft, siden det er ofte en kul som merkes først når det gjelder dette.. http://www.lommelegen.no/332550/kul-i-testikkelen

Men vil tro kanskje at du har fått en betennelse, eller en form for krampe der.. og det kan nok være ille nok det.. iallefall smertefullt..

Men om det vedvarer, så ta kontakt med legen din, som sender deg videre..

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest testikkelmannen

Den eneste gangen jeg har blitt opperert der nede, var når jeg hadde trang forhud. Men det har jo egentlig ikke noe med testiklene å gjøre, as far as I know.

"Men vil tro kanskje at du har fått en betennelse, eller en form for krampe der.. og det kan nok være ille nok det.. iallefall smertefullt.."

nja, men det er jo ikke vondt da. :p heller en veldig vemmelig følelse, aldeles ikke vondt, bare veldig ubehagelig.

Lenke til kommentar

Betellense = vondt

Neoplasme/cancer = ikke smerte.

Selv om det ikke er vondt, trenger det ikke være cancer ;) Nå sier du ikke noe om alder, men cancere pleier ikke å gi noen særlige symptomer bortsett fra at man kjenner en slags "kul" ellerno.

zzzZzzz skal jeg gjøre nå... natta!

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? Det er vanlig å ha litt såre testikler i puberteten. Selv hadde jeg dette, og kjenner meg en del igjen i det du skriver her. Det har gått fint med meg.

Er du ferdig med puberteten, aner jeg ikke hva det er for noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...