karbon8 Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Et noe klisje bilde, men blandt de første bildene jeg har tatt. Dette er tatt ca 03:10 tidlig i dag. Er noe usikker på F verdi og lukkertid, men ISO er på 800. Lukkertid kan være så lang som et halvt sekund, ble mye eksperimentering siden jeg er rykende fersk og trenger tid til å finne ut av ISO, F og lukkertid instillinger. Det er forøvrig tatt med et Canon EOS 1000D, med kit objektiv EFS 15-55mm. All kritikk er velkommen. Endret 28. mai 2010 av karbon8 Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg syns fargene virket litt snodige her, sånn veldig veldig unaturlig gul på min skjerm. Ellers tror jeg ett stativ hadde vært fint, syns det ser litt uskarpt ut. Slike bilder er nesten håpløst å få spennende, det er somregel finnest å se live istedet enn på bilder. Men er noe med fargene som jeg syns skurrer litt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Er det hdr, eller har du hatt det litt gøy i photoshop? Uansett; Horisonten ligger ikke midt på, noe som er bra, og det er fin gjenspeiling i vannet. Noe uklart som fluefiskern sier, og jeg tror det hadde gjort seg å snu kamera litt til høyre, slik at man får den åpningen i midten av bildet, sånn at det blir litt symetri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå