Gå til innhold

Kjøpe Xboxspill i Europa - billigere eller ikke?

Zoxom

Anbefalte innlegg

Hallo:)

Jeg skal en tur til Spania eller Frankrike (mest sannsynlig Spania) nå snart, og lurer på om Xboxspill er generelt billigere der enn i Norge? Hvis det er det, er det nok til at det er verdt å spare? Fortell meg gjerne hva prisen ligger på!

Takk for svar:)

-Zoxom

(Fant ingen poster som fortalte meg noe særlig om dette, har ikke lett så nøye, men det har jo litt med kursen å gjøre så de må ikke være for gamle...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spill generelt er generelt lavt priset i Norge i forhold til det store utland. Med andre ord, må i tilfelle bare sjekke pris på ett par spill før du stikker, så sammenligne med det du finner ut der du skal.

Jaha, daså! :) takk for svar!

Lenke til kommentar

Pass også på at det ofte er piratkopierte spill med flawless coverbilder og CD-print i utlandet. Disse virker kun på chippa xbox'er.

Så du ikke kommer hjem med en hel pose spill du fant til 10kr stk og ikke får spilt noen av dem.

Lenke til kommentar

Pass også på at det ofte er piratkopierte spill med flawless coverbilder og CD-print i utlandet. Disse virker kun på chippa xbox'er.

Så du ikke kommer hjem med en hel pose spill du fant til 10kr stk og ikke får spilt noen av dem.

Ja, tenker jo fra skikkelige butikker, ikke boder :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...