nor50 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Skal flytte noen filer fra en disk til en annen. Nå får jeg bare kopier og ikke klipp ut! Hva er dette...? Tror det er bare på den ene disken. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Er du sikker på om filen er skrivebeskyttet eller ikke? edit: du skjekker dette ved å høyreklikke filen, så trykker du egenskaper/properties og skjekker om "Skrivebeskyttet" er huket av. (eventuellt "Read-Only" vis du har engelsk windows...) Endret 28. mai 2010 av ÜN#Cookie Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Er du sikker på om filen er skrivebeskyttet eller ikke? edit: du skjekker dette ved å høyreklikke filen, så trykker du egenskaper/properties og skjekker om "Skrivebeskyttet" er huket av. (eventuellt "Read-Only" vis du har engelsk windows...) Nei det er ikke grunnen. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 hmm, det kan også hende hele disken er skrivebeskyttet. Jeg ser ingen annen grunn til at du ikke skulle kunne "klippe-ut" Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) hmm, det kan også hende hele disken er skrivebeskyttet. Jeg ser ingen annen grunn til at du ikke skulle kunne "klippe-ut" Ser sånn ut ja... Hvordan blir man kvitt det da...? (Win 7) Endret 28. mai 2010 av nor50 Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det er vel bare å høyreklikke disken i "Datamaskin" og skru av skrivebeskyttet? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Fikk det ikke til... Når jeg trykker på "Egenskaper" er det merket av på "Skrivebeskyttet". Når jeg tar bort den får jeg melding "Det oppstod en feil under angivelse av attributter for filen "nnn". Mediet er skrivebeskyttet". Så hvordan løser jeg dette? Og hvordan kan disken plutselig bli skrivebeskyttet...? Endret 31. mai 2010 av nor50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå