Mixman404 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hei. Har en HTC Desire der fingerzoomingen har sluttet å fungere når jeg er inne på nettsider. Eneste som fungerer er hvis jeg dobbeltklikker, så zoomer den helt inn. noen som har kjennskap til dette? noen som har løsningen på dette problemet? Håper på svar!! Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Bruker du standard browser? Har du prøvd å restarte telefonen ? Lenke til kommentar
Mixman404 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Ja, bruker standard nettleser og jeg har restartet tlf. Det skjedde etter jeg installerte et par programmer igår, men om det er det som er årsaken eller om det er ren tilfeldighet vet jeg ikke. Programmene var yr.no, Vg Nett og Handcent, norsk tastatur- og ordbok. Kan det ha noe sammenheng? Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Kan jo hende.. er ivertfall fort gjort å avinstallere og se om det hjelper Lenke til kommentar
Mixman404 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Slettet alle nye installeringer, restartet!! Nå virker alt som det skal Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå