tobba50 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hei! Fikk nettopp den nye pc'n jeg bestilte og nå har jeg innstalert alt som trengs. Men har ett lite problem med skype/ventrilo osv. når jeg har headsettet plugget i hører jeg dem jeg snakker med gjennom headsettet, men all musikk, spill lyder osv. kommer gjennom høytalerene har søkt litt rundt på google og det er mange som har samme problemet, men fant ingen løsning.. så håpet noen av dere kunne hjelpe meg Lenke til kommentar
jonol Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Dette har med lyd-innstillingene og gjøre Er headsettet av USB typen? sjekk bildet nedenfor, er veldig kjekt å kunne: Endret 28. mai 2010 av jonol Lenke til kommentar
tobba50 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 er ikkje usb headsett nei.. og jeg har prøvd alle lyd innstillingene Lenke til kommentar
pesaroso Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Start - kontrollpanel - lyd - merk av hodetelefonene, "sett som standardenhet" når du kobler dem til. Fungerer det? Lenke til kommentar
tobba50 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) får ikkje til å merke headsettet som standard enhet, går bare ann å ha det som kommunikasjons enhet nevermind! måtte bare deaktivere alle andre høytalere osv. Endret 28. mai 2010 av tobba50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå