FrankieMays Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 En dag fikk jeg nok av pcen min og bygde en helt ny amd maskin med topp cpu, 8gb minne, ssd disk osv... Bruker win7 64bit.. problemer mitt kommer når jeg ser på feks youtube på helt vanlig kvalitet og andre streamingting... har ikke hatt problemet når jeg ser vanlig film i vlc... Jeg har en 25mbit linje fra nextgentel (selvom den suger så holder den i massevis så det skal ikke være der problemet ligger) Jeg begynner å¨bli litt irritert for jeg var liksom så fornøyd at enedelig skulle jeg få meg en skikkelig pc som bare skulle fungere uten problemer... men så er det jo alltid noe Håper noen har noen gode ideer å teste ut Kan det være noe settings på SSD disken feks? Takk for å forklare litt mer om akkurat hva som skjer bare henger alt seg opp i 1sek.. så er det tilbake til normalt.. dette skjer kanskje 2 ganger i minuttet eller noe sånt Lenke til kommentar
FrankieMays Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 pcen består av AMD Phenom II X6 1055T ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 Intel 80GB X25-M SSD 2, 5" S-ATA II GEN2 mushkin ddr3 8gb (4x2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå