Gå til innhold

Bildet fryser ved spilling på servere med punkbuster på(?)

Anbefalte innlegg

Hei igjen! :D

Som det står i emnetittelen så fryser bildet ved spilling(og jeg må restarte pcen), men nå har jeg funnet ut at det skjer bare når jeg spiller på servere med pb på. det skjer ikke i mw2, men i cod4 fryser bildet med engang jeg kommer inn på servern.

Har googlet litt, men har ikke funnnet noen løsninger som har funker for meg!

Alt av drivere osv. er oppdatert.

Så det jeg lurer på er om det er noen løsninger på dette problemet?

Takk for svar!

Endret av vEbz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noen programmer som overvåker GPU'en din? (RivaTuner, MSI Afterburner e.l) Det kan også være noen anti-virus programmer som blokkerer punkbuster.

Ja, jeg har afterburner, kan det skape noen problemer?

Skal se etter om anti-virusen blokkerer pb :)

Lenke til kommentar

Har du afterburner åpent, så lukker du det, er ikke programmet "aktivert" så skal det ikke ha noe å si.

Men har du det på, tving prosessen til døde, for å så prøve å starte spillet på nytt. Funker det ikke da, kan du som sagt skjekke om antivirus blokkerer. Hvilket antivirus bruker du btw?

Lenke til kommentar

Har du afterburner åpent, så lukker du det, er ikke programmet "aktivert" så skal det ikke ha noe å si.

Men har du det på, tving prosessen til døde, for å så prøve å starte spillet på nytt. Funker det ikke da, kan du som sagt skjekke om antivirus blokkerer. Hvilket antivirus bruker du btw?

Trodde jeg hadde afterburner oppe, men det hadde jeg ikke allikevel :p

Bruker avg free..

Edit: ser ikke ut som om anti-virusen blokkerer pb.

Endret av vEbz
Lenke til kommentar

Hmm, nei da vet jeg ikke. Prøv å drep prosessen "PunkbstrA" eller noe i den duren, før du igjen starter spillet (som skal starte PunkB på nytt?)

Ser dessverre ut til å ikke virke :(

Noen andre forslag? :)

Takk for hjelpen så langt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...