Error Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Heisann Tenkte jeg bare skulle informere om at vi er en gruppe BFBC2 spillere fra gamer.no som har dannet en steam-gruppe for BFBC2. Vi spiller sammen hver tirsdag, og ellers når det passer. Vi er vel litt under 30 medlemmer i steam-gruppa, og på tirsdagene pleier det å møte opp 5-7 personer. Likevel hadde det vært gøy med enda litt flere folk, så hvis dere kunne tenke dere å spille litt med oss (jada, gamer.no er jo liksom litt erkefiende, men det har jo ikke så mye å si) så er det bare å slenge seg på. Vi har forresten også en mumble-server vi bruker til kommunikasjon (mumble er det samme som vent/TeamSpeak men litt bedre og enda litt billigere!) Link til steam-gruppa finner du her: http://steamcommunity.com/groups/kompanigamer PS: Du trenger ikke å ha spillet på steam for å spille med oss. Vi bruker bare steam fordi det er enklere enn å forholde seg til et forum eller lignende. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Høres spennende ut! Har ikke spilt så mye iløpet av de siste månedene pga min faste ''Gamer Buddy'' ikke spiller lengre. Legg meg til på steam (evenajs) så kan dere bare si ifra når dere vil spille med meg! Endret 1. juni 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg vil heller anbefale deg å bli med i gruppa som jeg har linket til Da får du oversikt over når vi spiller osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå