EinarEriksen Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Skal du bruke seks kroner på App Store i år er det Styx du skal ha. Les mer Lenke til kommentar
termos Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Savner en test av Ultrablast, supert spill som har ligget på AppStore en stund nå. Har også vært under kniven i dagbladet www.dagbladet.no/2010/05/27/kultur/spill/iphone/retroflux/ultrablast/11888211/ Lenke til kommentar
hanschristian94 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 har de slutta med s60 med trykkskjerm? Lenke til kommentar
Zeddicus Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Historiekunnskapane er ikkje på topp her . "Mig-15 Fagot, F-4E Phantom II og andre flytyper av andre verdenskrig-årgang." Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Godt å se at dere tar i bruk barcodes til Android nå! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Savner test av mobilspill til "vanlige" mobiler (java spill)...! Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 "Android For å gjøre det enklere for deg å finne Android-spillene, legger vi nå ved QR-koder for hvert Android-spill. For å enklest laste ned spillene kan du installere programmet Share by QR Code fra Android Marked, og deretter kan du enkelt og greit ta bildet av QR-koden under hvert spill og vips - spillet åpnes i Android Market" Får ikke det til å funke jeg. Åpmer jeg share by QRcode programmet, så forklarer den bare hvordan jeg skal dele internett sider. Bruker jeg baracode scanner kommer jeg bare på en nettside som forklarer om programmet, og tar jeg vanlig bildet skjer ingen ting...? Noen som kan forklare? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Scroll litt til høyre på siden du får opp når du bruker Barcode Scanner. Er en download-lenke helt til høyre der et sted. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja, men den siden kan du vel få opp uten det ekstra programmet som Amobil anbefaler deg å ha også? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Joda, men jeg vil tro det er betydelig mer tungvint enn å bare åpne Barcode Scanner, scanne QR-koden og havne på riktig side kjapt. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja, men du kan vel fint gjøre det med bare baracode scanner(uten shareshare by QRcode)? Skulle ikke det programmet som amobil anbefalte gjøre så du får den rett opp i marked istedenfor nettleseren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg