Femtekolonne Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Kjøpte nettop dette programmet fordi det skulle være så enkelt og bra. Men får ikke åpnet NEF bildene tatt med D90. NEF tatt med D40 åpner den med en gang. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Sikkert ikke. Så det var en nyere utgave og trykket download på den. Antok det da ville oppdatere seg selv. Får vel få litt datahjelp igjen. Lenke til kommentar
TOH65 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Sikkert ikke. Så det var en nyere utgave og trykket download på den. Antok det da ville oppdatere seg selv. Får vel få litt datahjelp igjen. Når du trykker download går det av seg selv. Jeg vil anbefale "The Photographer's Guide to Capture NX 2" Den gir en veldig grei innføring i programmet. Lenke til kommentar
TOH65 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Sikkert ikke. Så det var en nyere utgave og trykket download på den. Antok det da ville oppdatere seg selv. Får vel få litt datahjelp igjen. Når du trykker download går det av seg selv. Jeg vil anbefale "The Photographer's Guide to Capture NX 2" Den gir en veldig grei innføring i programmet. Lenke til kommentar
arela Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Masse fine guider på YouTube også - jeg går dit eller i boka "Capture NX 2" av Mike Hogan (toll og momsfritt fra Amazone) når jeg lurer på noe. Får du sett bildene i ViewNX? Prøv å høyreklikk på et bilde der og velg åpne i Capture NX2. Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Ser bildene i view nx, trykker på åpne i nx2, men når nx2 starter opp kommer det opp en melding som sier "warning. Cannot load file. NX2 versjonen er 2.0.0 EDIT: Da har jeg fått det til endelig. Har ikke fått prøvet nx2 noe særlig enda og synes det virker litt vrient. Får kjøpe den boka som ble nevnt og prøve litt en ledig kveld. Takker for raske svar her. Flere spørsmål blir det sikkert Endret 30. mai 2010 av sjellbjarne Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Her har du litt å studere mens du venter på den fremragende boka nevnt tidligere. http://www.nx101.com/index.html Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Sjekk ut manualen som beskriver verktøyene trinn for trinn, er ikke alt som er like enkelt hvis man er vant med andre programmer. NIK software har flere unike funksjoner som krever litt tilvenning. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Siste utgave av NX2 v2.2.4: Mac. PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå