Lord_Linus Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Tenkte at jeg skulle bytte vifte på mitt 9700p kort i dag da den har begynt å bråke litt... Etter å ha knottet litt med å få av vifta så var dette synet som møte meg: Er ikke dette litt lite kjølepasta?? På geforce korta så er det jo pasta over hele gpu.. I hverfall, legger på et lag med as3 og setter på en blueorb med fanmate.. Hvis det er noen som sliter med sapphire kort som låser seg i spill, så kan dette være grunnen. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jo, det der var veldig lite. Men hva jeg lurer på er hva det vite pulveret som ligger i stjerneform er for noe? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Damn.. der var det ørlitt lite ja. Lurer på om mitt høyt elskede Hercules 9700PRO er like dårlig behandlet under produksjon. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jo, det der var veldig lite.Men hva jeg lurer på er hva det vite pulveret som ligger i stjerneform er for noe? Antrax.... Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Jo, det der var veldig lite.Men hva jeg lurer på er hva det vite pulveret som ligger i stjerneform er for noe? Det er støv fra viften..er blåst vekk nå Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det der var ikke så veldig imponerende nei Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Det er jo akkurat det det er. Imponerende, at du faktisk har klart å holde støvet så rent. Er jo hvitere enn hvitest jo. Har du brukt Blenda eller Omo? Har ikke kjølepastaen blitt sprø av varmen og ganske enkelt smuldret opp, så det er det som ligger igjen der? Lenke til kommentar
Phera Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det Var veldig lite du hadde hatt på .. Smør eit tynt lag over hele brikken slik som ,c pu Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det Var veldig lite du hadde hatt på .. Smør eit tynt lag over hele brikken slik som ,c pu Det var ikke han som hadde hatt på så lite kjølepasta. Det var slik det kom orignalt fra fabrikken :wink: Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det Var veldig lite du hadde hatt på .. Smør eit tynt lag over hele brikken slik som ,c pu Det var ikke han som hadde hatt på så lite kjølepasta. Det var slik det kom orignalt fra fabrikken :wink: Det er vel akkurat det som er så urovekkende. Kan jo begynne å lure på om Sapphire har begynnt å spare på kjølepastaen (som vel ikke er den dyreste delen av et skjermkort ) Lenke til kommentar
v0id Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Ser ut på meg som om pastaen rett og slett har vært gammel og stivnet, smuldret seg opp og blitt blåst utover av viften, derav det hvite støvet. Støv var sist jeg skjekket grått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå