Rhinox Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Trenger å få en idé om hvilke emner det kanskje kan være en fordel å fordype seg litt ekstra i nå under den siste innspurten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) 3 ord til deg: Den Norske Arbeiderbevegelse Det kom jeg opp i.. Foresten så gikk jeg som privatist, men tror det er samme pensum. Endret 28. mai 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Rhinox Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Takk skal du ha. Jeg går også opp som privatist, glemte å nevne det. Lenke til kommentar
DaysOfOurLives Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg kom opp i historie på allmennpåbygning. Fikk temaet imperialisme og alle spørsmålene jeg fikk var fra dette kapitlet. Men jeg ble faktisk spurt om å peke ut diverse land som ble kolonisert (i Afrika) på et kart. Jeg og min geografi var virkelig ikke forberedt på dette (der røk 6'eren). Så hvis du er dårlig i geografi og kommer opp i et emne hvor dette er relevant,ta en titt på et kart slik at du vet sånn ca. hvor alt er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå