GSM Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Så lenge det følger med kvittering/garanti bryr jeg meg ikke så veldig mye om det er privatkjøp. Da er penger spart, penger tjent. Tanken min var heller at jeg heller vil kjøpe nytt fra Fotovideo enn å kjøpe av folk som hamstret inn objektiver kun for videre salg etter messen.. Og dermed sørget for at folk som faktisk hadde lyst på objektivet ikke fikk kjøpt det... Ligger jo blandt annet et på Foto.no til 3200,- kjøpt på messen til 1990,- Lenke til kommentar
gwh Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Tror at dette objektivet og jeg skal bli gode venner Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Dette var et tilbud jeg hadde veldig lyst på, men som jeg til slutt klarte å avslå fordi jeg ikke trodde jeg kom til å bruke den så mye. Men så dro jeg på tur med korpset til Østerrike, der jeg skulle filme mye i trange omgivelser, og da fikk jeg jo virkelig angre på min avgjørelse! Så da fikk jeg i siste liten tak i en venn med 10-20 som han ikke brukte, og den viste seg å være fantastisk til mitt behov!! Det ble en del bilder og video i trange bygater, og ellers spektakulær natur, så den var helt topp! Den hadde veldig smooth zoomring, noe min fine Nikkorzoom ikke har... Litt viktig når man filmer. Hadde den på ett av kameraene nesten hele tiden. Så dette var klart et kanonkjøp til prisen! Vet fortsatt ikke om jeg kommer til å kjøpe en, tror nok det blir en 16-85 som dekker mitt vanlige behov bedre. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 noen som vet om det kommer noe lignede i fremtiden? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ja. De som driver fotovideo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå