xeonnorway Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Der var den eine 10-20-en til FourThirds eg har lurt på dei siste timane kjøpt. Like greit, kontoen har ikkje godt av det. Eg får kose meg med 35mm makro i sommar. Im the guilty one Jeg tok den siste Trodde tilbudet gjaldt kun Canon/Nikon, men tok en sjekk just i case sent på kvelden. Det var visst kun 2 til 4/3. Refresha sia endel ganger jeg og Tenkte den ville forsvinne, produktsia forsvant faktisk da de endret forsia til UTSOLGT for 10-20, men klarte å bestille den siste ved å klikke på kjøp i søkelista og ikke på selve produktsia. Lenke til kommentar
T34 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ellers ser jeg at fotovideo.no selger en sigma 8-16 for 5300 kroner. Det er ikke så ueffen pris! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Oi, det er en veldig god pris. I følge prisguiden var laveste pris i går 6300 kr for Sigma 8-16mm. Jeg ser også at Sigma 70-200 f/2,8 II Macro Canon er satt ned til 5100 kr. (NB. Ikke den nye OS-versjonen) Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ble veldig fornøyd med mitt Sigma 10-20 ex. Godt kjøp! Endret 6. juni 2010 av chevyz28 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 satan i helvete, hadde ikke nett på jobb så fikk faen ikke kjøpt Lenke til kommentar
a_m_e_s Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Forb**na da! Etter mye dveling hadde jeg -endelig- bestemt meg for å kjøpe Sigma 30mm 1.4. Vært opptatt i hele dag, men når jeg kom hjem nå kl. 2230 er prisen skrudd tilbake! Står da fordundre meg i tilbudsavisen at tilbudene gjelder til og med 6.6! ("Alle tilbud gjelder i butikken i åpningstiden og på www.fotovideo.no t.o.m. 6. juni.") grrrrrr... Har sendt av gårde en mail og håper det ordner seg! I will let you know hvordan det går, sånn at vi alle kan forarge oss hvis de ikke holder det de lover Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Forb**na da! Etter mye dveling hadde jeg -endelig- bestemt meg for å kjøpe Sigma 30mm 1.4. Vært opptatt i hele dag, men når jeg kom hjem nå kl. 2230 er prisen skrudd tilbake! Står da fordundre meg i tilbudsavisen at tilbudene gjelder til og med 6.6! ("Alle tilbud gjelder i butikken i åpningstiden og på www.fotovideo.no t.o.m. 6. juni.") grrrrrr... Har sendt av gårde en mail og håper det ordner seg! I will let you know hvordan det går, sånn at vi alle kan forarge oss hvis de ikke holder det de lover Kjipt det der, men folka der virka veldig greie så tror det ordner seg sålenge de har flere på lager Blant annet satt de ned alle 10-20 mm til 1995 kun noen minutter etter jeg spurte om jeg kunne få Sonyen til samme pris da det egentlig bare var Canon og Nikon som lå annonsert til den prisen, dog tror jeg kanskje det var flere forespørsler, men hyggelig alikevel da jeg er ganske sikker på at de selger linsene med tap! Endret 6. juni 2010 av MrLG Lenke til kommentar
pacuare Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Takk til trådstarter for tips om dette tilbudet! Med 24mm som videste var det ett tidspørsmål før jeg kjøpte noe som dette, med fotovideos tilbud var det ikke noe å lure på. Testet litt, mye morro (spesielt barn og grimaser). Mye rare effekter. Spent på hvor mye jeg kommer til å bruke det. Lenke til kommentar
a_m_e_s Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har sendt av gårde en mail og håper det ordner seg! I will let you know hvordan det går, sånn at vi alle kan forarge oss hvis de ikke holder det de lover No worries folks. Ingen grunn til å lade kanonene.. Fotovideo fikset messepris uten problemer. Var visst noe "tull med databasen" som gjorde at tilbudene ble trukket før tiden.. Da er det bare å vente spent på min nye Sigma 30mm 1.4! (btw, ikke ondisnnet å "kuppe" tråden som tross alt egentlig handlet om Sigma 10-20 :O ,men la det her siden dette så ut til å være tråden om messetilbudene Lenke til kommentar
nissansri Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Vil bare takke trådstarter for "heads up"! Sigma 10-20mm er på vei i posten Gleder meg til å ta det i bruk. Har hørt masse positivt om det fra venner og bekjente som har samme linsen. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dere har vært heldige folkens! Ikke hver dag noe man kjøper stiger i verdi i det øyeblikk man tar det ut av butikken Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har lekt med min i hele dag, og er strålende fornøyd :)Passer fint med tidlig sommerferie da. Men merker at kameraet blir litt tyngre en vanlig, da jeg har brukt af-s 35mm f/1.8 det siste året ^^ Lenke til kommentar
operg Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Aiaiai, to nye objektiver på én dag (takk til Simen1 som rådet meg til å kjøpe Nikkor 70-300mm). Nå føler jeg meg fattig. Sigma har forresten forbedret det noe grusomme frontdekselet sitt og bruker nå samme modell som Nikon og Tamron (og sikkert andre); positivt overrasket. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Takk for tipset, er rimelig fornøyd med min. "Litt" uvant å bruke slik vidvinkel - trenger noe trening for å utnytte objektivet. Var en tur på Tusenfryd og testet litt. Morsomt men uvant:) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Var på posten og henta mitt i dag, blir spennende å prøve dette Lenke til kommentar
JonH Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg er godt fornøyd med mitt eksemplar som kom med posten allerede morgenen etter Ser det ligger et par inne på bruktmarkedet på foto.no, og minst ett er tydeligvis kjøpt til messepris og blir forsøkt solgt til en helt annen... Lenke til kommentar
operg Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er jo å forvente når de tillater folk å kjøpe 10 eksemplarer til messepris. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ser det flyter over av disse på Foto.no nå. Tydelig at endel kjøpte kun for å selge videre.. Spesielt irriterende siden kjøp knappen ikke funket når jeg skulle bestille selv om det stod at det var 5+ på lager i flere timer.. Må si jeg foretrekker å betale 3990 fra Fotovideo, framfor å kjøpe det av en som håper på gevinst Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ser det flyter over av disse på Foto.no nå. Tydelig at endel kjøpte kun for å selge videre.. Spesielt irriterende siden kjøp knappen ikke funket når jeg skulle bestille selv om det stod at det var 5+ på lager i flere timer.. Må si jeg foretrekker å betale 3990 fra Fotovideo, framfor å kjøpe det av en som håper på gevinst Jeg ville foretrukket å kjøpe fra FotoVideo også, selv om det er penger å hente på bruktkjøp. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Så lenge det følger med kvittering/garanti bryr jeg meg ikke så veldig mye om det er privatkjøp. Da er penger spart, penger tjent. Endret 18. juni 2010 av chevyz28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå