Gå til innhold

Fredag kjøper jeg sigma 10-20 til 1999,-, skal du?

Anbefalte innlegg

Der var den eine 10-20-en til FourThirds eg har lurt på dei siste timane kjøpt. Like greit, kontoen har ikkje godt av det. Eg får kose meg med 35mm makro i sommar. :)

Im the guilty one :p Jeg tok den siste :w00t:

Trodde tilbudet gjaldt kun Canon/Nikon, men tok en sjekk just i case sent på kvelden. Det var visst kun 2 til 4/3.

Refresha sia endel ganger jeg og :) Tenkte den ville forsvinne, produktsia forsvant faktisk da de endret forsia til UTSOLGT for 10-20, men klarte å bestille den siste ved å klikke på kjøp i søkelista og ikke på selve produktsia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forb**na da! Etter mye dveling hadde jeg -endelig- bestemt meg for å kjøpe Sigma 30mm 1.4. Vært opptatt i hele dag, men når jeg kom hjem nå kl. 2230 er prisen skrudd tilbake! Står da fordundre meg i tilbudsavisen at tilbudene gjelder til og med 6.6! ("Alle tilbud gjelder i butikken i åpningstiden og på www.fotovideo.no t.o.m. 6. juni.") grrrrrr...

Har sendt av gårde en mail og håper det ordner seg! I will let you know hvordan det går, sånn at vi alle kan forarge oss hvis de ikke holder det de lover :)

Lenke til kommentar

Forb**na da! Etter mye dveling hadde jeg -endelig- bestemt meg for å kjøpe Sigma 30mm 1.4. Vært opptatt i hele dag, men når jeg kom hjem nå kl. 2230 er prisen skrudd tilbake! Står da fordundre meg i tilbudsavisen at tilbudene gjelder til og med 6.6! ("Alle tilbud gjelder i butikken i åpningstiden og på www.fotovideo.no t.o.m. 6. juni.") grrrrrr...

Har sendt av gårde en mail og håper det ordner seg! I will let you know hvordan det går, sånn at vi alle kan forarge oss hvis de ikke holder det de lover :)

Kjipt det der, men folka der virka veldig greie så tror det ordner seg sålenge de har flere på lager :)

Blant annet satt de ned alle 10-20 mm til 1995 kun noen minutter etter jeg spurte om jeg kunne få Sonyen til samme pris da det egentlig bare var Canon og Nikon som lå annonsert til den prisen, dog tror jeg kanskje det var flere forespørsler, men hyggelig alikevel da jeg er ganske sikker på at de selger linsene med tap!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Takk til trådstarter for tips om dette tilbudet! Med 24mm som videste var det ett tidspørsmål før jeg kjøpte noe som dette, med fotovideos tilbud var det ikke noe å lure på. Testet litt, mye morro (spesielt barn og grimaser). Mye rare effekter. Spent på hvor mye jeg kommer til å bruke det.

Lenke til kommentar

No worries folks. Ingen grunn til å lade kanonene.. :p Fotovideo fikset messepris uten problemer. Var visst noe "tull med databasen" som gjorde at tilbudene ble trukket før tiden..

Da er det bare å vente spent på min nye Sigma 30mm 1.4!

(btw, ikke ondisnnet å "kuppe" tråden som tross alt egentlig handlet om Sigma 10-20 :O ,men la det her siden dette så ut til å være tråden om messetilbudene :)

Lenke til kommentar

Aiaiai, to nye objektiver på én dag (takk til Simen1 som rådet meg til å kjøpe Nikkor 70-300mm). Nå føler jeg meg fattig.

Sigma har forresten forbedret det noe grusomme frontdekselet sitt og bruker nå samme modell som Nikon og Tamron (og sikkert andre); positivt overrasket.

Lenke til kommentar

Jeg er godt fornøyd med mitt eksemplar som kom med posten allerede morgenen etter smile.gif

Ser det ligger et par inne på bruktmarkedet på foto.no, og minst ett er tydeligvis kjøpt til messepris og blir forsøkt solgt til en helt annen...

Lenke til kommentar

Ser det flyter over av disse på Foto.no nå. Tydelig at endel kjøpte kun for å selge videre.. Spesielt irriterende siden kjøp knappen ikke funket når jeg skulle bestille selv om det stod at det var 5+ på lager i flere timer.. Må si jeg foretrekker å betale 3990 fra Fotovideo, framfor å kjøpe det av en som håper på gevinst :roll:

Lenke til kommentar

Ser det flyter over av disse på Foto.no nå. Tydelig at endel kjøpte kun for å selge videre.. Spesielt irriterende siden kjøp knappen ikke funket når jeg skulle bestille selv om det stod at det var 5+ på lager i flere timer.. Må si jeg foretrekker å betale 3990 fra Fotovideo, framfor å kjøpe det av en som håper på gevinst :roll:

Jeg ville foretrukket å kjøpe fra FotoVideo også, selv om det er penger å hente på bruktkjøp.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...