JonH Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kunne jo ikke akkurat vente jeg heller som trådstarter Klarte ikke vente jeg heller Lenke til kommentar
gwh Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Hei Fredagstilbud gjelder i annonsert form kun Canon og Nikon, men.... Vi har bare satt Canon og Nikon fordi vi har så få av de andre. Canon 431 stk, Nikon 249 stk. Men vi har også 14 stk til Pentax, 2 stk Forth Thirds og 3 stk til Sigma. Så alle som vil kan også få kjøpt disse. Men her er det max 2 per person fordi vi da må kunne levere til flere. Håper det derav er litt lysere i Pentax verden. De som ønsker det kan bestille og legge inn ref. avtale Roar. Husk at det må være først til mølla og om natten oppdaterer ikke lageret seg i samme øyeblikk, men tidspunktet for bestilling vises hos oss. Så det er rettferdig. Skal forsøke å følge dette selv natt til fredag og godkjenne fortløpende. Roar SAkset fra tråden "Tilbud på pentax hos fotovideo" Roar SAndvik er så vidt jeg vet eieren. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kjøpe eller ikke kjøpe sterkt i tvil nå hehe Skal bruke et 500D liker å ta bilder av landskap, skyer og stjernehimmelen. Noe denne vidvinkelen skulle være ypperlig til, men så var det blenderen da Er også usikker å om det blir litt for mye vidvinkel, vanskelig valg hehe Vurderer også Canon EF 28mm F 2.8 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vidt er det, og spesielt raskt er det ikke, men det er generelt et mindre problem for bruken. Dessuten krever det ikke raske lukkertider å håndholde et 10mm-objektiv, om du er normalt stødig på hånden burde 1/20 s. være greit. Lenke til kommentar
T34 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Der var en sigma 10-20 for Canon og en Slingshot 300AW bestilt. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Bestilt, men ikke betalt. Vet ikke hva som skjedde, men hadde ENORME problemer med å få både registrert meg og betale med VISA. Endte med 4 forsøk på registrering og enda flere på betaling av kort, men måtte til slutt kjøre oppkrav for de ville bekrefte ordren :/ Håper bare resten går greit nå og at jeg ikke får regning på 10000,- for 5 bestilte 10-20mm Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Håper bare resten går greit nå og at jeg ikke får regning på 10000,- for 5 bestilte 10-20mm Da er det bare å legge på 15% og selge de på Foto.no Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kjøpt og betales i butikken. Sigma 10-20mm til Nikon Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hei Fredagstilbud gjelder i annonsert form kun Canon og Nikon, men.... Vi har bare satt Canon og Nikon fordi vi har så få av de andre. Canon 431 stk, Nikon 249 stk. Men vi har også 14 stk til Pentax, 2 stk Forth Thirds og 3 stk til Sigma. Så alle som vil kan også få kjøpt disse. Men her er det max 2 per person fordi vi da må kunne levere til flere. Håper det derav er litt lysere i Pentax verden. De som ønsker det kan bestille og legge inn ref. avtale Roar. Husk at det må være først til mølla og om natten oppdaterer ikke lageret seg i samme øyeblikk, men tidspunktet for bestilling vises hos oss. Så det er rettferdig. Skal forsøke å følge dette selv natt til fredag og godkjenne fortløpende. Roar SAkset fra tråden "Tilbud på pentax hos fotovideo" Roar SAndvik er så vidt jeg vet eieren. Tror dere det er noen mulighet til å få 10-20 mm til samme pris på sony linsa hvis jeg spør? EDIT: Sendte likegreit mail og spurte, har jo ingenting å tape Endret 4. juni 2010 av MrLG Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har satt ny personlig rekord i selvkontroll, hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe en i dag, men var litt usikker på om jeg kom til å bruke den noe særlig. Har kjøpt inn en for skolen tidligere og fått testet den litt, og den var flott! Men den er ganske tung, og litt begrenset bruksområde, så jeg har etter nøye vurdering (og flotte tips fra andre fotografer) kommet frem til at jeg har mer bruk for en 16-85VR, som blir et flott reiseobjektiv i sommer! Da blir det mindre å bære på i fjellet. Hadde sikkert vært interessant med en supervidvinkel i sommer, skal to turer til alpene, men jeg får heller ta noen panoramabilder hvis jeg ikke får med alt. Har hatt en 24mm i over 25 år (da jeg var i alpene sist), og den er ikke hardt brukt, for å si det sånn... Så selv om den sikkert er flott til å ta spennende landskapsbilder med, så skal jeg klare meg med 16mm (tilsvarende 24 som jeg hadde før) Kjøpte meg heller en brukt 35mm i dag, for å erstatte mitt gamle slitne, og desidert mest brukte objektiv!! Nå skal du endelig få hvile.. Det dukker vel opp noen brukte Sigmaer etter hvert, tenker jeg, hvis jeg skulle angre for mye Ønsker alle forøvrig en flott fotosommer, uansett brennvidde! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Flere som ikke kommer inn på fotovideo.no nå? EDIT: Da kom jeg inn, fikk bestilt et 10-20mm til Sony da de sendte mail tilbake å sa de endret det til alle innpakninger! Dette ble en dyr helg, men måtte nesten slå til på et sånt tilbud! Da er det bare å stikke til møllergata å hente, må innom posten og hente 18-200 mm fra sigma jeg også har bestilt! Endret 4. juni 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har akkurat vært å hentet mitt objektiv Kom inn i butikken kl 10:40 og fikk kølapp nr 190 og telleren viste 180. Tok bare 3 min å komme gjennom køen da, for det var enormt med folk på jobb. Effektiv kundebehandling når du kommer deg gjennom 200 kunder den første timen Hadde vissnok vært 70 stykker ventende utenfor butikken før åpning. Lenke til kommentar
T34 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Stakkars de som skal selge brukte sigma 10-20 på foto.no nå... de får håpe noen ikke har fått med seg tilbudet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kjøpte min i natt,har fått ordrebekreftelsen også, så nå er det bare å vente . Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Canon fatning står utsolgt nå, jeg endte opp med å ikke kjøpe. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 3stk. igjen med Sony/Minolta fatning. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Der var den eine 10-20-en til FourThirds eg har lurt på dei siste timane kjøpt. Like greit, kontoen har ikkje godt av det. Eg får kose meg med 35mm makro i sommar. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Der var den eine 10-20-en til FourThirds eg har lurt på dei siste timane kjøpt. Like greit, kontoen har ikkje godt av det. Eg får kose meg med 35mm makro i sommar. Det er en trivelig sak den også. Bruker min mye. Mer en 9-18mm-en. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hah! Det var godt at jeg ikke var og sjekket hardware.no før 5 minutter over midnatt. Så slapp jeg å bli fristet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå