ceca Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Guttungen fikk en Nokia 5230 til bursdagen sin. Jeg kjøpte også en "hama Card reader" så vi kan overføre musikk/bilder fra pc til mobilen. Vi får musikken over på minnekortet, fordi når jeg åpner minnekortet på pc og ser hva som ligger på den, ligger sangene der. Bruker windows media player, og der kommer minnekortet opp som F: Men når minnekortet går inn i mobilen, og vi åpner spillelisten så står det "ingen sanger". Hva gjør vi galt? Hvor er alle sangene blitt av ? Når vi tar ut minnekortet fra mobilen kommer det opp en melding om at vi ikke bør ta ut minnekortet uten å trykke "ta ut minnekort". Men den tasten/funskjonen finner jeg ikke. Og det står ikke noe om det i bruksveiledningen som følger med mobilen. Er det noen som vet hvor vi finner dette? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det kan hende du har lagt musikken på ett annet sted på minnekortet enn der spilleren leter. Har ikke spilleren en browse funksjon? Lenke til kommentar
ceca Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg vet ikke om spilleren har en browse funksjon. Hvordan finner jeg ut det? Og hvordan ser jeg hvor musikken har lagt seg? Lenke til kommentar
jonol Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Dette er det de fleste som hjelper til med diverse tekniske ting gjør: Du må sjekke "valg" eller noe lignende inne på musikkspilleren, der kan du sikkert velge noe slikt som "søk etter nye sanger" Lenke til kommentar
ceca Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Hjertelig takk Fant under "valg" en tast som het "oppdater" - og voila !! Bildet var flott! Bør printes t og henges opp for slike som meg Lenke til kommentar
jonol Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det var flott og høre, det bildet kan faktisk hjelpe en gang i blant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå