knutsen92 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Tok meg tid til å sette opp en kontor/media/lett spilling pc. Her er vel det billigste og beste du finner for prisen. Så her har dere en pc til 2500kr! Ønsker dere mer ytelse, så sleng på et litt dyrer skjermkort. Alt er fra Netshop såklart. Billigst og best Endret: RAM må skiftes. Endret 28. mai 2010 av knutsen92 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 sånn rent bortsett fra at halvparten ikke er på lager, strømforsyningen er dårlig og at pcn ikke vil starte opp siden rammen ikke fungerer i det hovedkortet er det er utmerket kjøp! Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Du har ikke måttet returnere noe skjønner jeg^^ Men du burde si at det er eks. Skjerm, mus og tast. De fleste som kjøper helt ny PC i den klassen har vel neppe det fra før Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 vi bygger trossalt superbra bokstøtte da, når pcn ikke kommer til starte opp uansett kommer ikke du til og merke om noe ryker Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Korleis definerer ein "superbra"? Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Haha, gikk litt for i svingene da jeg satte opp pcen. Superbra definerer jeg som en rask pc som fungerer utmerket til nettbruk o.l. Det vil jo denne med en annen type ram såklart. For spillbruk, så fungerer skjerkortet til gamle, men til nyere spill så krever den bedre skjermkort, og hvis veldig mye kraftigere skjermkort, også en ny strømforsyning. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) ville vurdert gå for et atom kort så heller bruke litt mer på skjermkortet. Endret 28. mai 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Løve Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Dette var en skikkelig dårlig PC kjøpt i en dyr nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå