GLN Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jeg har en Acer Aspire 5920 og selv om batteritiden på pcen tilsier at det er 1time og 30min så står det bare 4% igjen av batteri og pcen skrur seg av. Selv om pcen er nyladet. Beklager for et kort og dårlig formulert innlegg siden dette skrives på mobil. Men håper problemet kommer frem. Endret 28. mai 2010 av Pirja Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det kan være defekt lader eller defekt batteri, vanskelig å si uten å feilsøke med en annen lader. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Eller defekt ladeplugg på hovedkortet, mest sannsynlig er det batteriet som er gåent. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Acer 5920 begynner vel å bli noen år etterhvert? Jeg har storebroren, og batteriet mitt har vært dødt i et halvt års tid allerede... Har ennå ikke klart å bestemme meg for om jeg skal ha nytt batteri eller ny pc Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Heldiggris. Min Acer Aspire 5530 har på det meste to minutters batteritid. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Trodde så lenge det sto at det var 1time og 30min igjen av batteritiden så fungerte batteriet. Men da er det nok batteriet. Er ikke det svindyrt å skifte? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Om det er verdt å bruke penger på en gammel maskin er jo en vurderingssak. Nå er jo den maskinen du har noen år gammel og man kan få mye maskin i dag for 6000kr. Men det kommer selvfølgelig ann på hvor dyrt det er å reparere den gamle traveren. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Svaret på om det er dyrt eller ikke finner du f.eks, her: http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=Acer&bn=10015&mfr=&gclid=CL-JxLXs9qECFQGF3godwhKTEw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå