HaxyQ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Har nylig tatt i bruk Mozilla Thunderbird, og det funker fint. Men jeg har merket at hvis jeg logger inn på brukerene mine på hotmail (altså via internett browseren og ikke thunderbird) så er all mailen min slettet. De er fortsatt der om jeg logger inn på thunderbird, men det kan jo være fordi de er lagret lokalt på PCen min? Hvorfor er det slik? Jeg trenger stort sett all mailen jeg har, og kan ikke miste de. Takk. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvis du kobler til med pop3 må du spesifikt fortelle thunderbird at den ikke skal slette mail fra serveren. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 kan jeg overføre mailene tilbake til "internettbrukeren"? og er mailene lagret lokalt på pc'en via thunderbird nå, eller ligger de på en thunderbird-server? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 De er lagret lokalt på din maskin, og kan ikke føres tilbake. Hvis du da ikke "forwarder" dem til din mail addresse. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 ok. dette med pop3... hvordan ordner jeg slik at den ikke sletter mailene? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Tools > Account Settings... > Server Settings huk av i boksen "Leave messages on server" Tools > Account Settings... > Server Settings huk av i boksen "Leave messages on server" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå