Too Tall Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hei! Har en Acer 1810TZ med Intel Pentium SU4100 ULV prosessor og Intel GMA 4500 HD. Har problemer med å spille av videoer i 1080P. Lurer på om det finnes noe videoavspillingsprogram som bruker både prosessor og grafikkort? Kan jeg forvente at min pc skal kunne spille av full HD video på flatskjermen (42") Takk for svar Endret 28. mai 2010 av Too Tall Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 gjør ikke VLC media player det da? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 tror faktisk at VLC bruker lite grafikkort i forhold til andre spillere, selv om jeg ikke kommer på hva noen av de andre jeg har lest om heter... media player classic kan kanskje funke? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 VLC har problemer med AVCHD filene jeg får fra GF-1. Så jeg lastet ned noe som heter K-lite Codec Pack. Spilleren som fulgte med takler GF-1 filene uten problemer på en Asus EEE 1005. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 VLC har problemer med AVCHD filene jeg får fra GF-1. Så jeg lastet ned noe som heter K-lite Codec Pack. Spilleren som fulgte med takler GF-1 filene uten problemer på en Asus EEE 1005. og spilleren som følger med heteeeeeeeer..? Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Fant ut at media player classic med .mkv codec funker bra Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 og spilleren som følger med heteeeeeeeer..? Den har det flotte navnet "Media Player Classic" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå