iKent Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg skal aldri gjøre nynorsk igjen i hele mitt liv! *driiiitlyst til å skrive alt med capslock og skrike ut:P* Nynorsk eksamen ferdig! Gikk som en leeek! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Du strøk helt sikkert også må du ta det opp igjen. Neida gratulerer, jeg er vel ferdig med nynorsk jeg også, kom ikke opp i eksamen da. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Om jeg stryker begynner jeg å grine:P XD Jeg sjekka hvert enkelt ord med iFinger saken på pcen, og jeg vet jeg svarte på oppgaven.(oppgave 6 for de som har hatt eksamen for VG3 studiespesialiserende elever) Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg også!! oppgave 6 var faktisk en bra oppgave. bokmåleksamen, det var tørre oppgave det! Ferdig med alle skriftlig!!:D bare en muntlig igjen nå Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg skal aldri gjøre nynorsk igjen i hele mitt liv! *driiiitlyst til å skrive alt med capslock og skrike ut:P* Nynorsk eksamen ferdig! Gikk som en leeek! Heldigen. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Gratulerer med den, jeg har ett år til å slite meg gjennom Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Gratulerer, husker jeg følte det samme som deg etter nynorsk eksamen. Bare ikke få deg jobb i kommunen eller det offentlige da, der det er krav å få svar på det målet man hendvender seg på Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Gratulerer! Gleeeder meg til jeg er ferdig- Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Nynorsk er vel ikkje så vanskeleg? Jeg fikk bedre karakter i bokmål enn nynorsk, og da kommer jeg 7 km fra fødestedet til Ivar Aasen... Leste litt for mange bokmålsbøker som ødela min nynorsk :/ Uansett, første vår/høst uten noen eksamener i det hele tatt er gull, gled deg til den Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 gratulerer! godt å bli kvitt det ja! Hvorfor skal vi lære det når vi dropper det senere uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå