AfterGlow Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Gjør favorittspillene til virkelighet. Les mer Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Regner med at det er i USA eller? Uansett kan det jo bli spennende å se hvordan det går. Endret 28. mai 2010 av Perrern Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvis de bygger "Dust 2" kartet fra CS og stiller med paint ball-utstyr så drar jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Sniper og paintball virker som en dårlig kombo. Tipper det blir dårlig med treff gjennom døra da. Edit; Men det hadde vært ganske artig å sett et spill brett som f.eks. "Dust 2" IRL. Noe å tenke på for de som driver Paintball steder... Endret 28. mai 2010 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg vil ha nanodrakt og drepe koreanere Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Lurer på hvordan de skal få laga en gravity gun... 1 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Sniper og paintball virker som en dårlig kombo. Tipper det blir dårlig med treff gjennom døra da. Edit; Men det hadde vært ganske artig å sett et spill brett som f.eks. "Dust 2" IRL. Noe å tenke på for de som driver Paintball steder... Mange høye kanter uten skikkelig rekkverk.. Tror det ville blitt for farlig for en bane som det skal være mye spill på. *Ansvarlig mode ferdig* Håper det blir i Europa Endret 29. mai 2010 av -sparks- 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Dette må jo være enhver rollespillers våte drøm hehe. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Håper nesten ikke det blir baner for F.E.A.R. eller andre FPS-spill der... TrackMania-tema hadde jo vært litt kult, men tror jeg feiger ut der også... PaperBoy-tema hadde jo vært en ren trussel for postverket der borte... Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Lurer på hvordan de skal få laga en gravity gun... Hahaha, ja! X3 Håper det blir i Europa Enig! jeg elsker fornøyelses parker fra før av så dette hadde vært tøfft! XD (om de ikke kommer til å basere seg på/og ha målgruppen : små barn ..Får bare håpe de baserer det på litt eldre folk Interessant konsept XD Spessielt om de genmanipulerer folk og setter opp et Left4dead Real Life brett! lol X3 Lenke til kommentar
sandwitch Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hah! Så kult! Mest sansynelig at den parken kommer til å befinne seg i USA. Jeg vil ha Chocobo mount og en moogle sidekick og løpe rundt på de grenseløse plener av Shadow of the Colossus. *drømmer videre* Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Håper "Leisure Suit Larry" er med... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ser for meg mer typiske RPG spill for dette muligens med noen FPS unntak som man jo allerede har i lasergun arenaer. Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 NEEEEIIII!!! Da kommer folk som digger sims til å snakke simlish! Hater simlish Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Selv om det alltid er noen som vil like dette, så kan de ikke ha hele parken som en RPG verden. Da det enten krever at man er der veldig lenge (kommer flere ganger) eller at man må kunne komme igjennom på x-antall timer (mindre sjanse for retur) Det enkleste vil nok være FPS spill ala paintball eller laser. Eller at man kan spille scener fra andre spill, eks L4D med smikede skuespillere. =) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det hadde vert morro med age of empires feks. at man kan jobbe på farmer og hogge trær osv. at hver enkelt "spiller" har en rolle i spillet Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det hadde vert morro med age of empires feks. at man kan jobbe på farmer og hogge trær osv. at hver enkelt "spiller" har en rolle i spillet Joda, men hvor lenge? Tror få vil gå på fornøyelses park for å være bonde.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det hadde vert morro med age of empires feks. at man kan jobbe på farmer og hogge trær osv. at hver enkelt "spiller" har en rolle i spillet Joda, men hvor lenge? Tror få vil gå på fornøyelses park for å være bonde.. Lett at jeg ville gjort det, jobbe på ferie ingenting som er bedre en det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg