MonkeyMadness Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg har et lite men irriterende problem med YouTube. Når jeg velger en film jeg skal se, kommer det opp at Firefox vil laste ned eller åpne en fil som heter watch, og så står det: which is a: application/octet-stream Hva er dette, og hvordan kan jeg få fjernet det? Løsningen er ikke å bytte nettleser, det er uaktuelt. Takk for seriøse svar! Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 prøvd å reinstall flash? prøvd å reinstall fierfox? Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Ja, har prøvd begge deler, men ingenting har hjulpet. Det er kun for YouTube at dette gjelder, kan streame videoer helt fint fra andre sider. Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ta en titt her: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100225071037AADVSfc Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Takk takk, funka det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå