DrDoogie Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hepp! Virker som om configure ikke er helt lykkelig med SuSE sin halvveis implementerte "løsning" med LSB. Ettersom jeg begynner å miste litt tålmodigheten med alle disse forkuka kompileringsskripta som faen meg ikke virker i vinkel, lurer jeg på om det er en enkel måte å kompliere glibc for kun å skaffe seg libc.so.6 eller hvaf det heter. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Tror ikke jeg ville kompilert et så på-bunnen library som glibc i en distro, ettersom alle(?) programmer som kommer med distroen avhenger av det, og mange nok vil få problemer med en glibc som de ikke er kompilert for. Og derfor, min venn, er LFS digg! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Takker... Startet vel med SuSE for å komme mykt igang, men ser etterhvert at det er mye som har blitt gjort (i distroen) som jeg ikke har oversikt over / begrenset kontrol med. På den annen side ser lfs litt halvgjort ut. Og hvordan passer det hele inn med LSB som det jo også jobbes med? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 På den annen side ser lfs litt halvgjort ut. Og hvordan passer det hele inn med LSB som det jo også jobbes med? Ta en titt på BLFS eller "Beyond Linux From Scratch" Lenke til kommentar
Klette Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 "#¤"#¤! eller Gentoo Gentoo!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå