HK416 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hei. Sitter på terminal server, windows server 2003. Norsk office 2007, og databasen er Exchange 2007. Situasjon: Når jeg motar en møteinnkallelse, og ikke kan gå så videre sender jeg den til en kollega, og avslår så denne. Om jeg vil gå tilbake i sendte elementer (hvor den legger seg) å se på denne, så fryser outlooken seg i ca halv minutt. Møteinnkallelse ble sendt eksternt, fra kunde. Noen som har erfaring, eller et logisk svar for dette. Etter lett googling, fant jeg ikke noe klokt svar. Takker for svar PS! det er outlook som henger, ikke sesjonen Endret 28. mai 2010 av HK416 Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Man kan vel ikke videresende en møteinnkallelse?! Personer må vel innkalles av den som sendte møteinnkallelsen? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jo i Outlook kan du det. Vet ikke om det er Outlook eller Exchange som holder orden på sakene. Videresender du en fra meg til en tredjeperson så er avsender "HiSpeed på vegne av Harald". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå