mhagen Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hei! I gamledager (windows 3.1?) gikk det an å tegne / lage egne ikoner til programmene sine via et kjekt lite ekstraprogram. Vet dere om det finnes noe tilsvarende for XP? Kunne vært greit for å gjøre en diger katalogstruktur mer oversiktelig... mvh MH Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det er et program som heter Microangelo som jeg vet at du kan lage ikoner med. Søk på google så finner du kanskje en demo av programmet som du kan laste ned. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Søk etter iconedit32 Da får du ett enkelt men greit program for dette Lenke til kommentar
glome Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei! Jeg har testet noen stykker av slike icon programmer og kommet til at Det greieste (for meg) var et som heter Iconxp, ligger på www.iconxp.com Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Er disse ikonporgrammene gratis?? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hva er galt med mspaint.exe ? Lager flotte iconer der (eneste er vel at du ikke kan lage transparante deler, men dersom du kjører mono color background, så er det ikke et problem. Lenke til kommentar
mhagen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Takk for hjelpen! Nå har jeg mange alternativer.... MH Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det jeg lurer på er om det går ann å bruke animerte ikoner i XP og isåfall åssen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå