Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Gypsy er et mannevondt kvinnfolk med medlemskap i Ottar med alle de "riktige" holdningene. Middelaldrende og bitter, av uante årsaker. Vet jo at hun ikke er slik i virkeligheten... men det er det avataren sier... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Slimda liker nintendo, spesielt kirby og yoshi Han er rundt 16-18 og liker å tenke tilbake på gamle spillminner. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Tror du må legge på noen år, du. Anyways: Avataren din sier meg at du er en fyr som er ny på internett. Hvorfor kan jeg si dette? Fordi du har en jævla katt som avatar. Katter er bare morsomt de første årene på internett. Etter det går man dritlei av de, og gir faen i de. Grunnet dette, sier avataren meg at du ikke er så gammel. Tipper 14-16 år. Du er en standard fyr, som liker å gå kledd i sorte klær. Du bruker joggesko til hverdags, og sjelden hårvoks. Endret 18. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Utruleg formell fyr. Jobbar i vanlig kontorfirma, og er ein mann med eit heilt vanleg A4-liv. EDIT: Men etter ser eg at eg antagelig tar heilt feil. Ser på til dømes kommentaren din herover. Endret 28. april 2012 av JarAxe Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 ^ Fail. Ser omtrent aldrig på film. Eg har det vanskeligt å få eit intrykk av deg egentlig Tsjuden. Du likar musikk i alle fall... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg får intrykk av at du liker country Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Heller lei det. Far min høyrer på det heile tida. Kanskje med den nye avataren din så ser eg noko kunstnerisk med deg. Lenke til kommentar
Pepitoz Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg får inntrykk at du er en gentleman. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Syns synd i mannen, tror han ønsker seg en sigar Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Regner med du er glad i hunder. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Enten ei som er skolejente, eller som skulle ønske hun var det. Lenke til kommentar
norwich Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Du håper på å få like langt og fint skjegg som han fyren Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Artig fyr som likar å teikne, sjølv om han suger i det. Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Syns det ser ut som askeladden. En litt sur askeladden vel og merke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dette er helt klart en hvalross. Men jeg ser ikke sammenhenge mellom den og deg, sånn med en gang. Ser ut som den er laget av sjokolade eller noe sånt. Jeg får inntrykk av at du elsker sjokolade,og spesielt liker du å nyte en sjokolade mens du surfer. Jeg tror også at du er jente. (har ikke sjekket). Du er relativt ung (antall inlegg) tipper ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dette er helt klart en hvalross. Men jeg ser ikke sammenhenge mellom den og deg, sånn med en gang. Ser ut som den er laget av sjokolade eller noe sånt. Jeg får inntrykk av at du elsker sjokolade,og spesielt liker du å nyte en sjokolade mens du surfer. Jeg tror også at du er jente. (har ikke sjekket). Du er relativt ung (antall inlegg) tipper ungdomsskolen. Feil på alt, desverre. Det er en ganske mye mindre sak en en hvalross, uten at jeg husker hva det er for noe sånn egentlig.. Jeg får inntrykket av at du liker internetthumor, slik som memes. Du er ikke særlig religiøs, om du er det i det heletatt, men liker humor som gjør narr av religion. Tipper du er en gutt, alder ukjent. Og om jeg tar helt feil her, så kommer du til å facepalme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Tror avataren er av en amøbe. Tror du er god i naturfag, eller så er avataren en figur i et spill. Du spiller ikke fps spill, men heller spill som wow. Du er en gutt, og du liker å spise smågodt eller potetgull. Du er rundt 23 år, og kjører en rød Mazda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå