Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Fåt litt nightvish-vibber av avataren din. Virker som du er glad i litt rocket, eller gothisk stil. Hører mye på musikk, og er en veldig sosial person, som henger mye med venner. Dere er en slags vennegjeng som finner på alt mulig sammen. Iallefall det jeg ser for meg. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 nice avatar, likte den. jeg får følelsen av at du er ganske ryddig av deg. du holder deg rolig i hverdagene, og er generelt glad i livet. ville tippet at alder var over 20, men under 30. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Intrykk: Tipper du er mellom 15 og 20 år som liker final fantasy. Vent litt!! Det der er jo link! FAIL! Endret 12. januar 2011 av Grønås 1 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Mann (?) på 21-24 kanskje, som er glad i litt andre ting en alle andre? : ) Første som slo meg i allefall. :3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Alder er nesten umulig å fastslå. Du liker god klassisk action, derav batman som avatar. Batman fan, går jeg naturligvis ut fra. Du hører på klassisk rock og bruker mye av tiden din på å lese tegneserier. Gjerne manga også. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hmm.. tenårene, liker å prøve seg frem i photoshop? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) slett denne Endret 12. januar 2011 av HEAL Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Christina er ei jente som er veldig glad i fotografering og indie-musikk. Ho likar best sommaren og våren, for då kan ho var ute saman med venner og ha det kjekt. Gjerne ein fest seinare på kvelden. På vinteren er ho ofte på hytta saman med familien. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Alliha ser ut til å være en bruker som liker furry. Furry som i menneskedyr, rett og slett. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Oioi, endeleg nokon som kan namnet på det. Slimda ser ut som ein mann som hadde stor glede av Kirby i barndommen, og i dag tar han tidvis fram ein emulator for å spela på nytt. Ellers er han relativt flink med data og kan assosiere seg med den passande meme-en. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Alliha Liker "personifiserte filmer". Ellers glad i actionfilmer. Rundt 17? Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 mm, cola tror du er mellom 15-17. elsker sommer og bading. jeg vet ikke hvorfor jeg tenker dette, men av en eller annen grunn har jeg på følelsen at du står på snowboard. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Mikaeru tenker jeg er en "gamer" på ca 20 år, som har mange gode minner med spill som zelda, mario osv. Sitter på pc nesten hele dagen og er/var god i IKT Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 -Sevve- liker Cola og blir blodrød i ansiktet hvis det blir kjøpt inn annenrangsbrus som Pepsi eller Coca Cola Zero. Han har kjører ofte rundt på mopeden sin, eller kjører rundt med den nykjøpte bilen sin. Bilen er av modellen Volvo 240, og er gul. Han kjører ofte om kapp med venner, og er aktiv sosialt og har en stor omgangskrets. Til tross for sin sosiale side synes han at det kan være fantastisk beroligende å sitte foran PCen en kveld og bare koble helt ut. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Alliha Liker "personifiserte filmer". Ellers glad i actionfilmer. Rundt 17? Kan eg spør kva du meinar med det? Personifiserte, that is. Men ja, ellers er det rett. Mr. Graves... Du likar action og har di eiga nerdebule som du er relativt stolt over samt ei filmsamling. Du ligg dog under snittet i tid du brukar i bula di, då du heller er ute titt og ofte. Gjerne saman med vener. Endret 17. januar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Personifisering Hehe, f.eks. dyr som blir gjort litt mer menneskelig med å snakke osv. Alliha Liker "personifiserte filmer". Ellers glad i actionfilmer. Rundt 17? Du liker fantasi. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er da litt unødvendig å vurdere Alliha om du allerede har gjort det tidligere på siden? (Ikke vurder meg) Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) -Sevve- er glad i Coca-Cola, 15 år gammal og kort, brunt hår. Endret 17. januar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Dermuszdel Er en 16 år gammel gutt som har dårlig humor. Best i klassen i kunst og håndtverk. Kort hår som er midt i mellom lyst og mørk. Nokså kraftig. Liker ikke å gå i bursdager osv. Kort, brunt hår. How did ya now xD!? Det er da litt unødvendig å vurdere Alliha om du allerede har gjort det tidligere på siden? Bumper tråden litt xD Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Sevve er rundt 14-15 år. Han liker cola og er en liten nerd. Bruker mye tid på å sitte å spille og nerde rundt på nettet. Litt lubben, kort brunt hår og briller. En liten moroklomp som går overens med de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå