kris98 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Alliha: Alliha virker som en kar som liker å holde seg konsekvent når det kommer til brukeren hans på diskusjon.no. Avataren følger samme dyrepreg, noe som bidrar til identiteten hans her. Ettersom løven har dress og ser alvorlig ut, gir det et preg av modenhet og en god klesstil. Generelt god avatar, noe som gjerne er typisk for aktive brukere på forumet. Anarkorken: Anarkorken har et Disturbed-bilde som avatar, noe som tilsier at han er interessert i musikk, og da spesielt Disturbed. I og med at store deler av avataren er ganske mørk, kan det også reflektere at han går i litt typiske rock-/metallklær. Avataren er ikke spesielt tilpasset og fikset på, noe som kan tilsi at han ikke bryr seg så fælt om den. Endret 7. januar 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Awwwwww. Anarkorken, eg tippar du likar Disturbed? Ellers går eg ut i frå av at du savnar old school punk-stilen, der ein verkeleg kunne gi f? Savnar din gamle, dog, då den passa så bra med nicket. Mr. Graves, med ein slik avatar bare stråle det av awesomeness. I tillegg virkar det som du er glad i actionfilmar, men ikkje på eit overmacho nivå. Rett og slett på eit awesoment nivå. Skjer med at to folk tar meg om gongen? :!: Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Awwwwww. Anarkorken, eg tippar du likar Disturbed? Ellers går eg ut i frå av at du savnar old school punk-stilen, der ein verkeleg kunne gi f? Savnar din gamle, dog, då den passa så bra med nicket. Stemmer ganske bra, ja! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Disturbedfan, lyser lang vei (bokstavelig talt. Se på øynene, da!). Ellers tipper jeg du er omlag 17 år, og gamer en del. Er slikt jeg forbinner med disturbed iallefall! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ajaco er 19-20 år gammel. Det friske designet får det til å virke som om du bor/skal flytte til en urban setting. Du hører mye på musikk. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Dermuszdel: Liker "offtopic'e ting". rundt 17 kansje? liker rare ting. Endret 8. januar 2011 av -Sevve- Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 -Sevve- Han liker Coca Cola, og blir fanatisk sur når han får servert Pepsi eller Coca Cola Zero. Han er interessert i biler og deltar ellers rundt om kring på forumet, da muligens spesielt i fotball-tråder og liknende. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Mr. Graves er svært glad i TV-serier. Han har et relativt sunt kosthold, og er i god form. Når han ikke ser TV-serier spiller han dataspill eller hører på musikk. Han er 19 år. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Ajaco er 19-20 år gammel. Det friske designet får det til å virke som om du bor/skal flytte til en urban setting. Du hører mye på musikk. Spot on! Dermuszdel er en person som er omlag 22 år vil jeg tro. Glad i abstrakt kunst, og bruker mye av tiden sin på å se på film. Tipper du studerer/jobber med noe innen fysikk og matte. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ajaco Veldig kult og fresh design. Tipper rundt 19 år. Har god humor. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du er jævli glad i cola! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Du liker et av verdens beste band. Disturbed ftw. Endret 9. januar 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hm. Du er kansje rundt 17-20 år, gutt, hører på metal. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Du ser også ut til å like Disturbed. Aha for sen damn it . Vel vet ikke helt hmm avataren din er rar så går for unik. Endret 9. januar 2011 av Bloodlines Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Bloodlines er 17 år gammel og jobber på Jokeren nedi gata. Han er glad i alternativ rock som Muse. Han går i jeans og t-skjorte. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Liker kunst og ting som ikke går an^^ Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Liker cola, og er 15 år gammel. Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har virkelig ikke peiling på hva det der skal fårestile. Gutt) rundt en 16-20 år? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nalenu er ei jente (?) på 19 år som liker metall, da gjerne black metal og liknende sjangre. Hun er veldig selektiv når det kommer til omgangskretsen sin, og henger i grunn bare med folk med lik musikksmak. Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Sett vekk fra kjønnet passer det bra:) Tipper du er glad i film, rundt en 21-23 år? Er en sosial og omgangsrik person. Har mye i hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå