Gå til innhold

Avatarleken! Hvilket intrykk gir min avatar deg?

Anbefalte innlegg

Alliha:

Alliha virker som en kar som liker å holde seg konsekvent når det kommer til brukeren hans på diskusjon.no. Avataren følger samme dyrepreg, noe som bidrar til identiteten hans her. Ettersom løven har dress og ser alvorlig ut, gir det et preg av modenhet og en god klesstil. Generelt god avatar, noe som gjerne er typisk for aktive brukere på forumet.

Anarkorken:

Anarkorken har et Disturbed-bilde som avatar, noe som tilsier at han er interessert i musikk, og da spesielt Disturbed. I og med at store deler av avataren er ganske mørk, kan det også reflektere at han går i litt typiske rock-/metallklær. Avataren er ikke spesielt tilpasset og fikset på, noe som kan tilsi at han ikke bryr seg så fælt om den.

Endret av Mr. Graves
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Awwwwww. :love:

Anarkorken, eg tippar du likar Disturbed? :p Ellers går eg ut i frå av at du savnar old school punk-stilen, der ein verkeleg kunne gi f? Savnar din gamle, dog, då den passa så bra med nicket. :p

Mr. Graves, med ein slik avatar bare stråle det av awesomeness. :love: I tillegg virkar det som du er glad i actionfilmar, men ikkje på eit overmacho nivå. Rett og slett på eit awesoment nivå. :wee:

Skjer med at to folk tar meg om gongen? :!:

Lenke til kommentar

Ajaco er 19-20 år gammel. Det friske designet får det til å virke som om du bor/skal flytte til en urban setting. Du hører mye på musikk.

:ph34r: Spot on!

Dermuszdel er en person som er omlag 22 år vil jeg tro. Glad i abstrakt kunst, og bruker mye av tiden sin på å se på film. Tipper du studerer/jobber med noe innen fysikk og matte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...