Gå til innhold

Avatarleken! Hvilket intrykk gir min avatar deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mann i 20 åra, liker å holde seg seriøs og filosofiseere over forskjellige ting i denne verden.

Du liker også å gni deg inn med sjokoladesaus og få bikkja de til å slikke det av sakte mens du ler den onde latteren din.

Dette er en av de tingene du gjør for å skape mer kreativitet til planen din som går ut på å ta over verden og gjøre den om den til en evigstor fornøyelsespark.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Rett før du forventer at jeg skriver et "blomsterdikt" for deg. Men neida;  Amant Nena  er glad i de som lyser, gjerne gult eller hvit. Hvit smoking med gult slips er favorittantrekket hans. Med stil går han rundt å mimrer om alt som er rundt ham "burde ikke den blomsterpotten stått noen centimeter til venstre, for å gi de 7 blomsterklokkene på venstre side lys?". Med andre få og trofaste ord, vil alltid Amant Nena  forbli den pefekte og nøysomme. 

Lenke til kommentar

900i. En 17 år gammel mann. Klovnen og moromannen i gjengen. Digger tegneserier som Simpsons, South Park etc. Har drevet litt med ekstremsport, men aldri på høyt nivå. Ikke en fotball-type. Har mellomlangt hår.

 

Er det nå man skall begynne å bli redd? :ninja: ?

 

Alt stemmer bortsett fra at jeg ikke har drevet med ekstremsport, og er 18 år.......

 

 

 

 

 

 

Nestemann får ta avataren til niko. :)

Endret av 900i
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...