Ajaco Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Hasjvrak uten IQ nok til å forstå spillereglene. 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Mann i 20 åra, liker å holde seg seriøs og filosofiseere over forskjellige ting i denne verden. Du liker også å gni deg inn med sjokoladesaus og få bikkja de til å slikke det av sakte mens du ler den onde latteren din. Dette er en av de tingene du gjør for å skape mer kreativitet til planen din som går ut på å ta over verden og gjøre den om den til en evigstor fornøyelsespark. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Du er er smart, og har humoristisk sans. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 en som liker å se på teater, å lese bøker Lenke til kommentar
nnys Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 En som liker ninjaer, samurai etc. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Angelica liker tennis (obviously), sport, sommer og friluft. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Pokey er en mann som liker sci-fi filmer ^^ som star wars etc Lenke til kommentar
Armador Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ownbeef elsker biff. Han digger også å spille voldelige spill, noe han har gjort lenge. Han anser seg selv som god. Han er likevel ingen "spillnerd" og syns det er kulere å bli gjenkjent som en sprek utadvendt person, enn en innadvendt gutt som spiller tv-spill. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Du er en mann på rundt 20år som liker historie og filmer. ! Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) du er glad i sport og elsker julen, eller at du hater sport og syns julen er en crazy ting. du er vanskelig å tyde men tipper 15 år Endret 21. juli 2010 av Amant Nena Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Rett før du forventer at jeg skriver et "blomsterdikt" for deg. Men neida; Amant Nena er glad i de som lyser, gjerne gult eller hvit. Hvit smoking med gult slips er favorittantrekket hans. Med stil går han rundt å mimrer om alt som er rundt ham "burde ikke den blomsterpotten stått noen centimeter til venstre, for å gi de 7 blomsterklokkene på venstre side lys?". Med andre få og trofaste ord, vil alltid Amant Nena forbli den pefekte og nøysomme. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg får et litt sånn "syre" intrykk av avataren, men samtidig må jeg også se nærmere. For meg gjør det at jeg leser innleggene litt nøyere, av en eller annen grunn. Altså jeg føler at avataren representerer "særhet" og egenart, å kunne være seg selv på en måte Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Hardcore-type. Liker rock/metal. Tar livet litt på sparket. I 20-åra. Edit: Mente selvfølgelig 18 år gammel mann veldig glad i musikk og spiller keytar. Han er spesielt glad i finsk metall. Endret 22. juli 2010 av DarkLightA Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Du er en vitenskapens mann og kanskje begynt å studere på NTNU. Liker å være lenge oppe på kvelden og sitte på pcen. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Blåbær, den ser south park aktig ut:P Tror du like south park Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 900i. En 17 år gammel mann. Klovnen og moromannen i gjengen. Digger tegneserier som Simpsons, South Park etc. Har drevet litt med ekstremsport, men aldri på høyt nivå. Ikke en fotball-type. Har mellomlangt hår. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) 900i. En 17 år gammel mann. Klovnen og moromannen i gjengen. Digger tegneserier som Simpsons, South Park etc. Har drevet litt med ekstremsport, men aldri på høyt nivå. Ikke en fotball-type. Har mellomlangt hår. Er det nå man skall begynne å bli redd? ? Alt stemmer bortsett fra at jeg ikke har drevet med ekstremsport, og er 18 år....... Nestemann får ta avataren til niko. Endret 22. juli 2010 av 900i Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 900i kan trygt få stempelet på seg som en spinnvill snurrebass. Selv om snurrebassen enkelte ganger snurrar alt for fort, har han skjønt det at nøtten også kan gjøre han til en god venn. Humøret er alltid på topp og i full spinning skulle man tro at han minst hadde 5 i promille med syk selvkontroll. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 En som ikke kan lese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå