Gå til innhold

Avatarleken! Hvilket intrykk gir min avatar deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 år senere...

Hmm .. ser ut som et rent markedsføringsbilde ^^ Jeg vet ikke hva "SCM" TheDarkSeed er overhodet ^^ Jeg antar det er et spill eller noe slikt, men jeg er en "lat" type som forventer at andre gjør ting klart for meg, så jeg gidder ikke å google (selv om jeg ikke liker mentale løse tråder) ^^ på samme måte som at jeg gjør ting så tydelig som mulig for andre, det koster krefter ^^

Lenke til kommentar

Du har stort av selvsikkerhet om jobben din som detektiv.

 

Hmm .. ser ut som et rent markedsføringsbilde ^^ Jeg vet ikke hva "SCM" TheDarkSeed er overhodet ^^ Jeg antar det er et spill eller noe slikt, men jeg er en "lat" type som forventer at andre gjør ting klart for meg, så jeg gidder ikke å google (selv om jeg ikke liker mentale løse tråder) ^^ på samme måte som at jeg gjør ting så tydelig som mulig for andre, det koster krefter ^^

Spoiler Alert (nr:1) om meg:

 

 

SCM står for prosjektet mitt, Spheres-Crack-Mysterious, TheDarkSeed er bare nicknavnet mitt. Jah, det er drømmen om å ha markedsføring. Har bare ikke kommet dit enda. Hvis du er mer nyskjerrig eller gidder, så kan du finne mer på siden min. :wee:

 

 

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Du jobber med SCM / DCM supply chain management og Demand chain management. Der SCM fokuserer på levering av produkter, deler og komponenter mens DCM fokuserer på prognoser og tilfredsstillelse av kundenes etterspørsel. På fritiden spiller du dataspillet Dark Seed, et psykologisk horror pek og klikk eventyrspill fra 90-tallet med artwork fra H. R Giger.

 

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg at du er veldig avslappet og rolig person. Sover lenge på dagen, før du tar deg en god og vell fortjent frokost bit. Med en grønn te til drikke ved siden av og leser aftenposten. :wee:

 

Du jobber med SCM / DCM supply chain management og Demand chain management. Der SCM fokuserer på levering av produkter, deler og komponenter mens DCM fokuserer på prognoser og tilfredsstillelse av kundenes etterspørsel. På fritiden spiller du dataspillet Dark Seed, et psykologisk horror pek og klikk eventyrspill fra 90-tallet med artwork fra H. R Giger.

 

Oi, intresant teori du hadde om meg, bare med å se på profilbildet mitt. ^^

 

Enda en spoiler Alert (nr:2) om meg:

 

 

Første setningen stemmer ikke. Men andre setningen stemmer faktisk, at jeg faktisk liker grøsser spill. Skjekk ut første spoiler alert om hva min SCM forkortelse står for. :wee:

 

 

 

Og foresten takk for at du viste med den videoen, aldri vist om det spillet før nå. :wee:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...