Liteg0 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Trenger en kvalitets kontorstol for bruk til PC å gitar spilling. Til PC spilling kreves det at stolen er behagelig å sitte på i times vis. Må ha rimelig gode puter i rompe å rygg så man ikke får vondt av å sitte etter kort tid. Også viktig at man kan lene ryggen bak (rundt 60 grader eller mer). Armlene hjelper også på her. Til Gitar spilling er d viktig at ryggen er rett, så ryggen må kunne låses i øvre stilling værtfall. Sete høyden må være justerbar (alle kontorstoller er vel det). En annen viktig ting her er at det ikke er armlener, så optimalt er det om stolen har justerbare armlener så jeg kan ta de opp å ned ettersom om jeg spiller PC eller gitar. Ett alternativ er vel om man kan skru de av å på manuelt, eller at det ikke er noen armlener. Til dette kan det også være veldig greit om jeg kan låse hjuelene. Oppsummert: - Myk å behagelige puter (rompe å rygg) - Justerbar lene rygg med lås - Justerbar sete høyde - Justerbare armlener - Låsbare hjul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå